september 2013 heb ik online een abonnement afgesloten voor het nummer *edit BasT; ivm privacy & anti-spam telefoonnummer verwijderd*. Dit verzoek is toen afgewezen omdat ik nog een openstaande rekening had. Ik heb de rekening toen zsm betaald. Eind november heb ik toch een abonnement afgesloten, namelijk: simonly scherp Large. Op 6dec heb ik het abonnement geannuleerd omdat mij bij het afsluiten van het abonnement niet verteld is dat er hele minuten worden berekend en dat de 300minuten staan voor een bepaald bedrag aan beltegoed, Ik vond dit toen al behoorlijk vervelend, want eigenlijk had ik product aangeschaft zonder volledige informatie. dus wilde ik overstappen naar de RE (red essential) Dus bel ik de klantenservice om over te stappen naar de RE. De vodafone medewerker geeft aan dat dit niet mogelijk is omdat Vodafone met verschillende soorten systemen werkt. Dit betekende voor mij als klant dat ik mijn huidige abonnement moest annuleren en dan weer een nieuw abonnement moet aansluiten. Al met al zou dit minimaal 10 werkdagen duren. Voor de kerst (pin me niet op de exacte datum vast kan ook na de kerst geweest zijn) heb ik Vodafone gebeld en gevraagd hoe het zit met het annuleren van mijn abonnement omdat ik daar geen enkele bericht van heb ontvangen en er is haast bij want ik wil overstappen op de R.Essential. Ik heb meerdere malen bij verschillende medewerkers aangegeven dat ik een Red Essential abonnement wil aanschaffen met 400belminuten/onbeperkt sms en 1gb internet. De medewerker geeft aan door de feestdagen en dergelijke dat het allemaal iets langer duurt. Maar op dinsdag 31 december kan ik de RE aansluiten. Dinsdag ga ik naar de vodafone winkel en wordt mij verteld nee, het kan op donderdag. Ik ga vrijdag 3jan en blijkt door de verschillende systemen dat het aflsuiten nog steeds niet mogelijk is. Vandaag 6jan bel ik om de RE aan te sluiten. Blijkt dat het abonnement is veranderd!!! Ik voel me aan het lijntje gehouden en bedonderd door Vodafone. Zo ga je niet met je klant om!!!
Nu ben ik inmiddels 6 weken verder na bovenstaande mail en heb ik nog steeds geen reactie ontvangen van Vodafone.
Blijkt dat Vodafone mij 1,5 week geleden heeft proberen te bereiken maar door een fabrieksfout in mijn S4 batterij viel mijn telefoon steeds uit waar de medewerker geen contact met mij kreeg. Nu heb ik vandaag via de chat met een medewerker gesproken, genaamd Rick. Hij heeft weer aan een mederwerker doorgegeven dat zij mij moest bellen over deze kwestie. Werd ik net gebeld en de medewerker wist niet waar het omgaat maar had alleen begrepen dat ze terug moest bellen.
Ik ben al best lang bij Vodafone, heb misschien niet een keurige betalingsgeschiedenis, maar dat is nog geen reden om mij zo te behandelen. Ten eerste sluit ik een abbonement af, waar de voorwaarden niet goed duidelijk van zijn. Daarna wil ik overstappen op een duurder abbonement...dat kan helaas niet direct...op zich geen probleem, als het maar geregeld wordt. Dan krijg ik ook nog eens een rekening van de maand december, terwijl ik nooit een vervangende simkaart heb ontvangen en uiteindelijk ben ik maanden verder vol met vodafrustratie. mijn verhaal hier op het forum is mijn laatste poging....mocht dit niet binnen een week opgelost worden dan is vodafone mij kwijt als klant. Ik heb nu genoeg geduld gehad.....ik ben jullie spuug en spuug zat!!!