Hoi
Van Dord Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Yep, heel vervelend als je van een andere provider af komt en het daar wel had en nu opeens niet. Kan er over mee praten en het is best vervelend om hier in te veranderen. Al kan ik zeggen, dat gaat ook wel weer wennen als je eenmaal deze Vodafone optie hebt, geloof me.
Op je vragen aan Vodafone is natuurlijk een simpel antwoord te geven: Ze weten het zelf ook niet dus is iets wat ze niet weten ook niet te communiceren op de Community en/of Website van Vodafone. Het waarom niet zal een bedrijf nooit melden en waarom het bij anderen wel kan en niet bij Vodafone is met veel dingen een vraag. Waarom heeft een andere provider andere abonnementen enz enz.
Ik begrijp je laatste zin volledig maar om dan even terug te gaan naar het begin van je bericht: je zegt zelf al dat je beter had moeten uitzoeken voor je over ging. Ik denk dat dit het antwoord is op het kluitje in het riet gestuurd worden. Altijd eerst goed kijken voor je zomaar over stapt. En wanneer Vodafone er mee komt, geen idee daar is (nog) geen inzicht in en of ze dit ooit gaan ondersteunen, ook geen idee.
Heel vervelend maar ik wens je toch Fijne Feestdagen.