Goededag forum lezers,
Na een jaar over 14 klant te zijn bij Vodafone mag ik denk wel zegen dat ik een vaste klant ben bij vodafone, en tja mijn vrouw heb ik in mijn mooie jaren bij Vodafone ook overtuigd om over te stappen. Zo als dat hoort nette betalers wat je afneemt ook betalen geen achterstand, of moeilijk doen met maandelijkse incassos gewoon zo als het hoord.
Maar vorige keer bij de verlenging al aangegeven om weg tegaan, maar toen beterschap belooft bij vodafone , heelas ben ik er in getrapt, niets was minder waar. Buiten dat de prijs aan de hogere kant is (maar dat weet je van tevoren en als je iets goeds wil dan moet je er soms iets meer voor betalen). Maar alles ging mis, We haden data sim kaarten die het niet deden, toen deden ze het wel in nederland maar niet in het buitenland (heeft bijna een half jaar geduurd), een hoop gebeld gemaild dus een hoop ellende.
Nu is het weer tijd om te verlengen, ik gebeld naar de Vodafone, gelijk naar opzeging toe om te vragen hoe dat werkt want na een jaar of 15 geen idee hoe dat werkt. En de beste mevrouw toch proberen om mijn nog een verlenging aan te praten, maar goed even luisteren kan geen kwaad.
Na daar komt het : ik kreeg korting en korting en korting (ik ben geen ziggo klant want waar ik woon hebben ze geen ziggo hoe graag ik dat ook zou willen), ik dacht nou nou mevrouwtje ik zit goed. Ik even rustig uitgelegt, de drie euro korting krijgt iedereen (staat op de site), 5 euro korting krijgt iedereen die ziggo heeft dus dat zou een extratje zijn voor mij. Nou top 5 eurotjes per maand korting, maar mevrouwtje allemaal leuk en aardig maar als trouwe klant en dat 5 eurotje dat eigenlijk iedereen krijgt die ziggo heeft zit er nog iets extra's in ? normale vraag toch. Is het niet genoeg u krijg toch al korting en trouwe klant dat is iedereen !
Nou ik had me buik er al weer vol van Vodafone en trouwen klanten dat gaat niet samen, en blijkbaar ik en Vodafone ook niet. Nu wil ik niet zeggen dat het gras groener is bij de buren maar ik belde een andere provider beginnent met een T, en die waren wel blij om mijn te horen en hadden wel een aantrekkelijke aanbieding (ik weet het ook ben een nieuwe klant voor hun, nog geen trouwe), maar hadden we oren naar als mijn vrouw en ik daar naar toe kwamen.
Dus het moreel van dit verhaal is ook bel eens een andere provider op, en vraag eens wat je wilt (je hoeft niet gelijk ergens op in tegaan ) maar eens rond kijken is nooit verkeerd, het zelfs als met je energie daar stappen mensen ook vaak over van maatschappij, met je gsm provider kun je ook geld besparen .
En voor VODAFONE trouwe klanten zijn niet alleen maar mensen die hun rekeningen betalen, mensen die praten over je bedrijf en tevreden zijn en steeds meer producten bij je af nemen dat zijn trouwen mensen ??!!!?