rosed

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone doet niets aan probleem netwerk!!

Na mijn betaling aan Vodafone alsnog geblokkeerd. Eindelijk een telefoon kunnen regelen om te bellen naar de klantenservice omdat de chatafdeling mij ineens niet kan helpen wat voorheen wel kon.

Ik ben na maandag nog steeds niet van de blokkade af!!!! Een systeemfout wordt er gezegd. Hier heb ik niks mee te maken!!!! Ik heb geen internet en ik kan niet bellen!!!! We zijn er mee bezig hoor ik vanochtend weer, dat wordt al dagen gezegd. Er moet een oplossing komen anders moet ik mijn abonnement helaas beëindigen.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi,

Dat is inderdaad erg vervelend! En ik begrijp zeker dat je graag weer op het netwerk beschikbaar wilt zijn. Op dit moment kun je de status hiervan het beste even laten opvragen via de klantenservice omdat het forum dit niet kan navragen voor je.

Ik hoop dat dit probleem zo spoedig is opgelost voor je.
rosed
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het enige wat ik van de klantenservice hoor is dat ze ermee bezig zijn. Aangezien ik niet kan bellen en iedereen aan het werk is heb ik hier al haast geen mogelijkheid voor. En als ik ze aan de lijn heb dan wordt ik afgescheept met 'ja, we zijn er mee bezig'. Dit duurt nu al 3/4 dagen en zit dus zonder internet en bellen. Schandalig hoe Vodafone zijn klanten behandeld! Telefonisch wordt ik niet geholpen, ik moet maar wachten!! Via de chat doen ze helemaal niets meer, voorheen wel. Hoor alleen maar bel de klantenservice. Dit moet gewoon morgen opgelost worden, zo niet dan moet ik maar overstappen naar een andere provider. Ik wilde het nog verlengen in mei maar dat ga ik niet meer doen. Lekker me abonnement af laten lopen in September en aju! Schandalig echt waar!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@rosed,

Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie. Heb je inmiddels nog een keer contact gehad met de klantenservice? Het Forum is niet de juiste plaats om een persoonlijke vraag te stellen aangezien andere Forum leden je niet kunnen helpen bij deze vraag. Je dient hiervoor daarom ook echt contact op te nemen via de klantenservice. Aangezien het gaat om een betaling, gaat dit alleen telefonisch.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic