moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Adverteren met aanbiedingen die je helemaal niet krijgt

Ik heb eind maart mijn Vodafone Red abonnement verlengd en omgezet in Red Super inclusief een HTC One M9. Kreeg het toestel rond begin april en zag verschillende leuke acties, zoals de h Harman Kardon set voor €99, Napster, 1Gb extra data.

Maar, geen enkele aanbieding schijnt te kloppen. Ik probeerde de Harman Kardon, kreeg ik een "uw imei nummer klopt niet" melding. Van alles geprobeerd, via de foon, via pc, verschillende browsers, niets dus.

Toen de tweede actie, Napster 6 maanden cadeau. Ook niets. Schijnt niet voor mij bedoeld te zijn werd me op Twitter door Vodafone gezegd.

Uiteindelijk actie nummer drie, 1Gb extra data. Met jullie "experts" op Twitter discussies gevoerd met als uiteindelijke resultaat dat ze me doodleuk adviseren Blox 1 Gb aan te zetten en maar €10 extra per maand te gaan betalen.

Eigenlijk is dit pure misleiding, adverteren met niet bestaande aanbiedingen. Jullie hebben me echt diep teleurgesteld, de klantenservice was ook onkundig en redelijk bot en onbeschoft.
Zelden zulke zinloze antwoorden gekregen van een helpdesk/klantenservice.

Waarom adverteren jullie eigenlijk terwijl het toch niet beschikbaar is?


3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

De promotie-aktie voor de Harman Kardon accessoires voor een goedkope prijs was alleen bedoeld voor klanten die de HTC ONE M9 smartphone via een pre-order hadden gereserveerd. Dat heb jij waarschijnlijk niet gedaan. Alleen de IMEI-nummers van de pre-orders stonden in de database, waarna "de pre-order-klanten" gebruik konden maken van deze aktie. Ter controle werd naar het IMEI-nummer gevraagd, om te controleren met de IMEI-nummers in de database.

Van de beide andere promotie-akties weet ik niet zoveel. Je vindt hier alle voorwaarden voor de 6-maanden Napster-promotie-aktie.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/6-maanden-Napster-cadeau/td-p/239217

Bekijk zelf of je aan de voorwaarden voldoet om voor die promotie-aktie in aanmerking te komen. Als je aan alle voorwaarden voldoet, dan kom je voor de betreffende promotie-aktie in aanmerking. Houd vooral rekening met de begindatum en de einddatum van de promotie-aktie.

Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Mobi008,

Napster is beschikbaar zodra je verlengt rond april of een nieuw abonnement afsluit of een van de data bloxen aansluit. Ik geloof wel dat je met een eed abo moet verlengen. Ik raad je aan om de link van Netwerker hiervoor te gebruiken.

Betreft de bloxen kun je zelfs met de eenmalige 100 mb napster voor 6 maanden aansluiten.

De actie betreft de 1gb ben ik zelf niet op de hoogte van om te weten wat daar de voorwaarden van zijn.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @moby008,

De antwoorden van Netwerker en stevied86 zijn inderdaad juist. Als je gebruik wilt maken van de Napster aanbieding verwijs ik je door naar het topic dat hierover op ons Forum staat. Hier staat ook op welke manier je er als bestaande klant gebruik van kunt maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic