Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Vodafone doet niets aan onze problemen. mijn voorstel: Geef klanten gratis Signaalplus

Beste mensen,
 
Na alle boze en teleurgestelde reacties gelezen te hebben over de slechte ontvangst(zowel telefonisch als 3g) begint het mij ondertussen duidelijk te worden dat VF niet wil/kan kijken of dit ongelovelijk grote probleem op te lossen is. Het is voor mij onbegrijpelijk hoe zo'n grote operator omgaat met de klachten van zijn klanten. Ik ben van T-Mobile overgestapt naar Vodafone onder valse voorwendselen; dat het bereik en internet tig malen beter is. Ik kan u met zekerheid stellen, dit is absoluut niet het geval. Daarnaast zou de service als bedroevend aangemerkt kunnen worden daar zij van alles beloven maar niets doen.
 
Om toch maar zelf met een initiatief te komen, zou ik Vodafone het volgende willen voorstellen:
Vodafone zou er goed aan doen om klanten met een (zeer) slechte dekking (denk maar aan heel Flevoland) een gratis signaalplus plug&play (http://www.signaalplus.nl/) aan te bieden ter compensatie. Dit apparaat zou er voor moeten zorgen dat de verbinding alsnog geoptimaliseerd wordt waardoor je alsnog goed bereik zou moeten hebben.
 
Gezien het feit dat ik (voor een student zijnde) een erg hoog maandbedrag betaal aan abonnemenstkosten, lijkt mij dit voorstel niet meer dan passend en acceptabel.
 
Indien u zich kan vinden in mijn verhaal en verzoek, laat het weten middels een bericht in dit topic.
 
NB: Beste Vodafone medewerker, vraag mij aub niet naar mijn gegevens en wat ik tot nu toe geprobeerd heb om dit te verhelpen. Ik heb ALLES wat in mijn macht zit gedaan om dit probleem te verhelpen maar het probleem ligt niet in aan mijn kant(zie mijn andere posts).
4 Reacties 4
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Weet je hoe duur het is om een signaalplus te geven aan iedereen in flevoland, ik denk dat je wel weet wat een femtocell(signaalplus) is?

Heb je al contact gehad met vodafone via Facebook? daar kunnen ze je probleem wel oplossen
Zmilan89
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk heel Flevoland maar er zijn aardig wat mensen hier die hetzelfde probleem ondervinden. Het apparaatje kost volgens mij 85 euro, lijkt mij niet al te duur voor Vodafone als zij hiermee wanprestatie(lees: niet nakoming van hetgeen wat contractueel is afgesproken) willen voorkomen jegens hun klanten.
Ik vrees dat ze niks voor mij op Facebook kunnen betekenen aangezien mij in de winkel is verteld dat Almere een storingsgebied is en Vodafone zelf geen idee heeft wanneer de masten hier eens aangepakt gaan worden. Officiele klachtenbrief heeft ook niet mogen baten aangezien ik hier nooit een reactie over heb ontvangen.
 
Dus wederom: compensatie lijkt mij hier wel geschikt om een zwaar ontevreden klant uit de brand te helpen.
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo Zmilan89,

Echt zeer vervelend dat je een slechte dekking ervaart op jouw locatie.
Helaas is het niet mogelijk om iedereen die klaagt een Femtocel toesturen daar is de dienst niet voor bedoeld.

Afgelopen week zijn er verbeteringen geraliseerd in Flevoland. We hebben hier al veel positieve reacties over ontvangen.

Het is verstandig om toch eens via Social Media contact op te nemen met het Webcare team als jouw klachten aanhouden. Stuur gerust een PM via Facebook. Zij kunnen nagaan of er op jouw locatie een goede buitendekking is en helpen met een oplossing als je binnendekking niet optimaal is. Verwijs dan even naar deze post dan hoef je niet het hele verhaal opnieuw te doen.

We streven ernaar het netwerk verder te optimaliseren kijk voor meer info eens op onze site: http://voda.fo/ne/fi9di.




JanLuurssen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit hier op postcode 9991ED (prov Groningen) en heb al 1001 keer contact gehad met Vodafone over de dekking hier. Volgens Vodafone ligt het niet aan hun. Dus..... einde verhaal.
Vodafone is behoorlijk omhoog gegaan met hun tarieven en je krijgt nul, nul nul nul
Ze weten altijd iets te verzinnen waardoor het eigenlijk jouw schuld is dat er geen goede dekking is.
De dekking was tot anderhalf jaar geleden perfect en nadien bedroevend.
Ze willen met spoed naar 4G.  Ik zou graag zien dat ik eens fatsoenlijk 2G kon gebruiken hier.
De spraakdekking is hier zelfs slecht.  Was ook perfect.  Ze doen er helemaal niks mee. 
Eurootjes ontvangen en geen service verlenen.
M. VR. GR. Jan Luurssen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic