Pluisje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone bewuste oplichters of is het gewoon een administratieve puinhoop?

Ik ben daar nog niet uit. Op dit forum heb ik nog maar even geleden mijn ervaringen met het abonnement Vodafone van mijn dochter weergegeven. Die berichten zie ik niet meer hier en ook niet in mijn priveberichten. Die zijn dus gewoon geschrapt.
Eerder al gedoe gehad met honderden euro's onverklaarbaar dataverbruik waarvan Vodafone natuurlijk zei niks mee te maken te hebben. Daarna, ondanks beloften van instellen van bloxx, toch weer hoge rekeningen waar ze niks aan hebben gedaan. Uiteindelijk bleek dus ook nog dat we 10 euro of zo p/m karen aan het betalen waren voor de Garantverzekering. Dit terwijl het onderliggende abonnement allang wad verlopen. Ook dat was weer niet de schuld van Vodafone omdat die verzekering buiten hen om ging ( maar ze sluiten hem wel voor je af).
In Juni j.l. Dan eindelijk weer de uitdrukkelijke belofte dat nu alles opgelost zou zijn en we eindelijk de afgesproken abonnementsprijs zouden betalen zonder mogelijkeid van data overschreiding, zonder verzekering, etc. Zie de mail van hen van begin Juni hieronder tussen de stippellijnen.
wat blijkt nu bij de rekening over vorige maand die we vandaag binnenkrijgen? U raadt het al, toch weer het bedrag inclusief de verzekering die toch echt opgezegd zou zijn.
Wat een ongelooflijke incompetentie! Of is er toch opzet in het spel. Zo slecht kan het administratief toch niet elkaar zitten? Het is echt hilarisch als het niet o ergerlijk zou zijn en geld zou kosten.
Ik ben er nu helemaal klaar mee en wil weg bij Vodafone. Ik wil mijn juridische bijstand onderhand eens in gaan zetten want nu ben ik het zat. Schandalig isbhet gewoon. En nu hoop ik dat Vodafone eens het lef heeft om dit ook te plaatsen en te laten staan. Wie daar aan het roer staat weet ik niet maar die zijn ook totaal incompetent anders hadden ze de figuren die voor dit soort crimineel gedrag verantwoordelijk zijn eruit geschopt hebben. Ik wil geen oplossing meer met mooie woorden en weer beloften, anders dan opzegging en geld terug.


--------------------------------------
Beste Mevrouw .........
Je wilt je Garant verzekering stopzetten. Geen probleem, het is bij deze geregeld. Als je te veel premie betaald hebt, trekken we dat af van je volgende rekening.
Heb je nog vragen? Bel ons dan even op 1201 of 0800-0094, of kijk op vodafone.nl.
Groet,
Team Vodafone
----------------------------------



4 Reacties 4
Ko1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb identieke beroerde ervaringen met Vodafone en ondertussen met mijn bedraig inclusief alle medewerkers weggegaan. Hebben me een paar jaar grijze haren bezorgt. Als ik zelf zo een bedrijf run hou ik geen klant over, hopeloos arrogant en slecht.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Pluisje,

Ik begrijp dat dit geen fijne situatie is. De laatste reactie op je vorige topic was het volgende: "Wij sturen er uiteraard niet op aan om onze klanten expres kosten te laten maken waar ze zelf niet om gevraagd hebben. Zoals Serkan al uitlegde, gelden er bepaalde regels en voorwaarden bij een verzekering. We kunnen hier dus helaas niks aan veranderen."

Omdat er daarna een tijdje niet werd gereageerd is het topic uiteindelijk gesloten en daarna gearchiveerd. Via het Forum kunnen we dit verder niet voor je nakijken. Dit kan wel via onze klantenservice. Zie ook de huisregels van ons Forum. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic