Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Bedankt voor je verhaal en het zijn nogal een paar punten waar je tegen aan loopt. Echter, hier kunnen alleen klanten je helpen en dit is echt iets voor Vodafone om op te pakken. Hoe het zit met de aanvraag van je abonnement is een vraag voor de opname tape en die kan je opvragen bij de klantenservice. Hierin kan ik al helemaal geen informatie over geven.
Hoe het zit met je kosten buiten je bundel zou ik echt even opvragen bij de klantenservice en dat kan via de My Vodafone app of via de website (met de chat button). Uiteraard kan je ook met ze bellen, wat je zelf het makkelijkste vind. Ze kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en waarom er kosten zijn gemaakt.
En dan je bereik, deze kan je controleren op de
website van Vodafone en mochten er klachten zijn over je bereik dan kan je dit daar ook opgeven. Ze gaan dan kijken wat er aan de hand is en hopen dat ze daar een oplossing voor vinden. Overigens wel grappig, eigenlijk niet, maar dit probleem ervaar ik ook maar dan bij een andere telecom provider. Die gaan hun netwerk bekijken en zien wat er aan de hand is, misschien ook iets voor Vodafone om te doen.
En eigenlijk ook voor je laatste vraag moet je bij de klantenservice zijn. Ik heb wel een
pagina gevonden met uitleg over facturen bij Vodafone, misschien heb je daar iets aan. Het klinkt in ieder geval niet lekker allemaal en spijtig allemaal dingen die klanten niet voor je kunnen oplossen. Je kan overigens ook via Twitter en/of Facebook een prive bericht sturen, dan kunnen ze je ook helpen.
Succes in ieder geval, hopen dat alles snel opgelost is.