Vivianvanvianen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer loskoppelen van ander account

Ik zit dus sinds een dag of 2 met dit probleem, heb laatst mijn contract laten overdragen naar mijn moeder, dit contract stond eerst op m'n vader's naam. Ik kreeg een mail binnen of ik gelijk een account voor m'n moeder aan kon maken zodat het nummer van de telefoon daaraan gekoppeld kon worden. Maar helaas staat het nummer nog op m'n vader's account, wat ik niet wil. Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12086Posts
  • 3528Oplossingen
  • 3147Likes
Hoi,
Dit is een klanten helpt klanten Community van Vodafone en die kunnen niet in het systeem kijken. Het beste is dat je contact opneemt met de klantenservice (https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/) en anders via de chat button in je My Vodafone. Uiteraard kan je ook een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook.

Daar zitten mensen die je hiermee kunnen helpen.
Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic ga ik binnenkort sluiten omdat er geen reactie meer is geweest.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic