wat een slecht service hebben jullie zeg! Ik heb deze maand mijn rekening via een andere bank betaald. Normaal heb ik automatische incasso (heb dit zelf tot 2 keer over teruggeboekt) en in de app stond gewoon dat het was betaald. De tweede keer automatische incasso heb ik voor de zekerheid toch maar even voor de zekerheid gebeld en deze mevrouw zei dat het allemaal netjes was betaald. Nu kijk ik net en staat er dat er niet is betaald. Ik heb mijn vriend gevraagd of het geld is terug gestort en dat was niet het geval. Ik ben niet van plan om deze rekening twee keer te betalen en ga dit ook zeker niet doen!!! Als het fout is gedaan is tot daaraan toe maar het geld is ook nog niet terug gestort. Ik wil mijn geld terug en dan zal ik van dat geld het nog een keer proberen. Ik ga nu niet nog een keer bijna 60 euro overmaken 😉 ik ga morgen proberen te bellen maar wil hier graag ook wel een reactie op wat ik het beste kan doen. Ik zit er niet op te wachten om afgesloten te worden maar ook niet om nog een keer te betalen.