RBSNO

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement veranderen + andere telefoon

Ik heb nu een 2 jarig abonnement vodafone met 1 gb data en 300 minuten bellen, zonder telefoon. het abonnement loopt sinds eind december 2014
Kan ik dit nu abonnement veranderen, door zelfde abonnement, maar met telefoon? zoja hoe??
En zo niet waarom niet?

RBSNO
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey RBSNO

Als je het abonnement wilt veranderen dan kan dat via de afdeling migratie. Echter is dit zonder telefoon tenzij je nu alleen een sim only abonnement hebt. Hier zijn wel bepaalde regels aan verbonden. Deze regels durf ik je niet te zeggen omdat ik zelf niet op deze afdeling zit. Het beste wat je kun je hiervoor met de klantenservice.
Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien hoe je contact opneemt. Laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes Stevied86

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Alleen bij een Vodafone RED SIM-ONLY abonnement met aanvullende Smartphone Optie kun je na verloop van tijd dit Vodafone RED SIM-ONLY abonnement omzetten naar een Vodafone RED abonnement met smartphone.
Dit geldt ook voor RED PLUS abonnementen en voor RED SUPER abonnementen.

Kijk in je contract of jij één van eerdervermelde abonnementen hebt, met aanvullende Smartphone Optie.
Indien ja: dan kun je je RED-abonnement omzetten naar een RED-abonnement met smartphone. Let daarbij op de verschillende smartphone categorie-en. Aangeduid met de letters: A, B, C, D, E, F

Indien nee. Dan is dit niet mogelijk. En kun je vier maanden voor de einddatum van je huidige Vodafone contract verlengen. De standaard-regel van vier maanden voor de einddatum verlengen, is dan gewoon van toepassing.

Succes!

Netwerker
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@RBSNO,

Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of het nog gelukt is met de informatie die je gekregen hebt van stevied86 en Netwerker?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic