Hi,
Ik probeerde de Wallet app opnieuw te installeren op mijn nieuwe telefoon, de LG V30. De app installeert normaal, alleen bij het openen van de app staat nu bij de tab 'Betalen' en 'Reizen' de melding 'Niet beschikbaar'. Op mijn vorige toestel, de Samsung S8, werkte alles naar behoren (beide diensten waren beschikbaar).
Navraag bij de support van wallet, leverde het volgende op (snelle reactie overigens, bedankt):
Geachte Heer/ Mevrouw,
Inderdaad is de LG V30 op dit ogenblik niet compatible met de Wallet. Helaas kunnnen wij niet aangeven wanneer deze toestel geschikt zal zijn voor de Wallet betaaldiensten. Het is aangeraden om een verzoek in te dienen bij hoofdklanten service, zodat het process voor het toevoegen van de LG V30 versneld wordt
Hoogachtend,
Vodafone Wallet Team.
Ik heb nu de volgende vragen:
1. Ik begrijp dat Vodafone toestellen eerst test voordat het op de gecertificeerde toestellen lijst wordt geplaatst. Is er al bekend wanneer de LG V30 wordt gestest (en daarna toegevoegd)?
2. Is er tot die tijd een andere mogelijkheid om te kunnen betalen/reizen m.b.v. de wallet app? Ik las net iets over een sticker, is dat een mogelijkheid?