Nemesis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Wallet werkt niet meer

Hoi,

Sinds enkele weken is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van Vodafone Wallet op mijn Samsung S8+. Heeft het altijd fijn gedaan, maar nu, ook met meerdere keren contact te hebben gehad met Paypal, (buitenlandse) helpdesk Vodafone en Nederlandse helpdesk Vodafone (4 keer: pin gereset, opnieuw geinstalleerd, etc. etc., op dit moment zou men er mee bezig zijn maar ik krijg geen reactie), kan ik de App niet eens opstarten. Ik krijg gelijk de code 1008 ("pin kan niet geverifieerd worden, probeer het later nog eens"). Uiteraard werkt 'later' dan ook niet...

Opmerking hierbij (tevens aangegeven bij helpdesk, geen oorzaak volgens helpdesk): ik heb ca. een maand geleden een multi-simkaart aangevraagd, aangezien ik er een IPad extra bij had gekregen. Aangezien ik reeds een extra kaartje in huis had (van enkele jaren terug) maar deze kwijt was, zou deze laatste geblokkeerd worden. Echter, wat men gedaan heeft, is de sim van mijn actieve telefoon geblokkeerd. Meerdere dagen met de helpdesk gebeld, uiteindelijk wist iemand de oplossing (simkaartnummers staan onder elkaar zonder omschrijving o.i.d., het zou moeilijk te zien zijn welke geblokkeerd moest worden, vandaar de fout). Mijn idee is dus dat de de-activatie van mijn simkaart waarop de Wallet zou moeten werken ervoor gezorgd heeft dat het niet meer mogelijk is om gebruik te maken van de Wallet --> Vodafone zou denk ik toch iets anders moeten fixen. Maar goed, dat is mijn mening. Hopelijk zijn er meerdere mensen met een soortgelijk (en inmiddels opgelost) probleem! 🙂 Ik hoor het graag.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nemesis, welkom op het Vodafone Forum! Ik raad je aan om dit te melden bij onze eigen klantenservice. Dan kan het intern worden doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen het verder kunnen onderzoeken. Via het Forum kunnen we dit helaas niet onderzoeken.
Nemesis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie. Ik heb dit nu meerdere malen bij de klantenservice neergelegd. Steeds verschillende antwoorden. Varierend van "Ja, daar kan ik niets aan doen, gewoon weer pinnen met je pinpas he" (!!!) tot "ik neem binnen twee dagen contact met u op m.b.t. de status" (niets meer gehoord) tot vandaag "Ja, het ligt echt aan de deactivatie van uw chip, ik heb meerdere klanten met hetzelfde probleem gehad. Wallet staat nog in de kinderschoenen en wordt niet door Vodafone beheerd. Duurt 10 werkdagen voordat de externe partij alles gereset heeft. Maar wel belangrijk dat zij weten dat de chip gedeactiveerd was, dit is echt essentieel, anders blijven ze zoeken.". Zeer vreemd, bij bijna elk gesprek heb ik dit aangegeven, en meerderen hebben toegezegd dit ook door te zullen geven aan (nu) de 3e lijn. Niet dus. Klantenservice werkt dus niet, vandaar ook een berichtje hier. Er moeten toch mensen zijn die ongeveer eenzelfde hebben meegemaakt (zie ook de feedback in de Appstore) en kunnen aangeven wat hun oplossing was? De helpdesk van Vodafone is dat tot nu toe in ieder geval niet.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic