Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wallet foutcode 2040 update Alleen-lezen Onopgelost

De informatie in Topic Wallet foutcode 2040 is onjuist. Ik kan Wallet niet gebruiken voor contactloos betalen omdat ik geen NFC SIM had. Wel voor het opslaan van andere pasjes. Vandaag heb ik de SIM k...

joepbaz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3g Alleen-lezen Opgelost

Word 4g beloofd maar nog steeds 3g.als ik dat had geweten had ik nooit overgestapt. En de telefoon is ook waardeloos Samsung

Werkzaamheden van zondag 6 november 21.00 uur tot maandag 5.30 uur Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/ergokWe werken aan onze systemen van zondag 6 november 21.00 uur tot maandag 5.30 uur. Daardoor kun je tussen die tijden My Vodafone niet gebruiken. Ook kun je dan via de klantenserv...

Thomas door Oud Community Moderator
  • 428 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 17 Likes

Verstoring interne systemen 04-11-2016 Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/9m7nd Op dit moment zijn er problemen met een aantal interne systemen waardoor we je via de klantenservice en in winkels niet in alle gevallen volledig kunnen helpen. Daarnaast kun j...

Thomas door Oud Community Moderator
  • 428 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 17 Likes

Stopzetten Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Eind september heb ik mijn abonnement stop willen zetten wegens verhuizen naar het buitenland. Ik kreeg hierop het verzoek om een ander formulier in te sturen. Deze heb ik 11 oktober verstuurd....

Sandra, bedankt! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Tijdens het verlengen van mijn mobiele abonnement heeft de geweldige Sandra van de chatsupport bij behoed voor een grote fout! Ik zou het verlengen regelen en daarna bij haar terugkome...

AlexP9 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen data na nieuwe SIM Alleen-lezen Opgelost

Vandaag heb ik mijn nieuwe Xperia XZ gekregen. Omdat mijn huidige micro-sim er niet in paste, heb ik een nieuwe nanoSIM erin gezet en deze via de klantenservice geactiveerd. Nu doet alleen mijn data h...

Mlis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 7 home knop geeft geen feedback en Battijduur slechts 4 uur Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gister ineens een bizar iets aan mijn iPhone 7Sinds gisteren ineens dat de Taptic engine niet meer werkt.Daarnaast houdt de batterij het nog amper 4 uur uit.verder valt het me ook op dat de tele...

Warpten door Liefhebber
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

My Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik heb zojuist geprobeerd een account aan te maken op de My Vodafone app voor mijn schoonmoeder. Nu heb ik alleen haar nummer gekoppeld aan een e-mailadres wat onjuist is. Deze stond autom...

Scherm Z3 defect, zijn de gegevens over te zetten? Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, ik heb het touchscreen gedeelte van mijn Sony Z3 Compact defect. De telefoon is gevallen en het scherm heeft er een spinneweb aan scheuren aan over gehouden. Het scherm zelf werkt nog wel...

markwilts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe abonnementen 21NOV Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik mag sinds deze week mijn abonnement verlengen. Nu lees ik dat per 21 november 2016 de abonnementen worden aangepast: https://www.droidapp.nl/nieuws/vodafone-nieuwe-bundels-red-black-abonneme...

Iphoney door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nooit je abonnement verlengen via de telefoon!!! Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmorgen allemaal,Wil even me verhaal kwijt en wil weten of er meerdere mensen zijn die dit nu ook mee maken met Vodafone. Heb op 14 september me abonnement verlengd,met toestel de iphone 7. Heb o...

Fatimat door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik betaal voor verzekering die ik niet heb gevraagd Alleen-lezen Onopgelost

November 2015 heb ik mijn abonnement verlengd. In de winkel ging dat niet goed want de computer werkte niet. Sindsdien heb ik een verzekering op mijn abonnement zitten die ik niet wil. In de winkel is...

Pieter2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht 4G bereik en snelheid Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nu al een paar dagen met Vodafone bezig om de 4G verbinding in orde te krijgen. Gebeld met de klantenservice al n keer of 5 en krijg steeds te horen dat er echt geen probleem is en dat alles na...

eerder verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn scherm van mijn iphone 6 is stuk, maar heb geen zn om deze te laten maken omdat ik per 26 november zou kunnen verlengen, is het ook mogelijk om nu al te verlengen. gr ger

schip1970 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles-in-1 dagbundel op reis Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik vind het een beetje raar dat ik voor een alles-in-1 dagbundel op reis 20 euro moet betalen. Als ik er helemaal geen gebruik van heb gemaakt. Wil iemand mij hierover informeren hoe dit kan?

Prepaid internet buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb voor een vakantie in Duitsland in augustus de Online Only bundel geactiveerd.Na drie dagen was de bundel op, dus probeerde ik een nieuwe bundel te activeren.Dit lukte niet, ik kreeg een SMS dat...

Loek-1944 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Stopzetten Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Eind september heb ik mijn abonnement stop willen zetten wegens verhuizen naar het buitenland. Ik kreeg hierop het verzoek om een ander formulier in te sturen. Deze heb ik 11 oktober verstuurd....

Koop valse paspoorten, rijbewijzen, diploma, etc Alleen-lezen Onopgelost

Koop valse paspoorten, rijbewijzen, IELTS, identiteitskaarten, visa, geboorteaktes, diploma, etcWij zijn een team van professionals met jarenlange ervaring in de productie van valse paspoorten en ande...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen