Zeeleeuw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services] Abbo vraag

Goedemorgen,

In het bezit van een Sony met duo simkaart. Daar is verder niets mis mee, behalve dat ik graag terug wil naar een standaard simkaart en dan niet met het nummer van de sony, maar met het nummer van de HTC. Biede duo simkaart.

Er wordt nu al een jaar lang, rond de € 35,00 afgeschreven, ik moet dat kunnen zien in 'rekening online' maar nee dus. Niemand schijnt te weten waar die € 35,00 voor staat.

Is er misschien eens iemand binnen Vodafone, die hier nu werkelijk achter aan wil gaan?

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten.
Ted
3 Reacties 3
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Volgens mij heb je 2 abonnementen. Maar zonder de telefoonnummers erbij is dat niet na te gaan.
Je kunt voor dit soort vragen beter de klantenservice bellen (1201) die kunnen die voor je nakijken, daar is het forum niet voor bedoeld.
Zeeleeuw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld, komt geen antwoord, via webcare, geen antwoord, via facebook, geen antwoord.

Is er nog een normaal postadres dan beschikbaar?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Zeeleeuw ,
Dat is vreemd. Ik neem aan dat als je met een collega van de klantenservice in gesprek gaat hierover dat er wel iets uit de bus moet komen.
Als je via Facebook een privébericht hebt gestuurd, kan het op dit moment iets langer duren voordat je antwoord krijgt. Maar het komt er zeker aan. Tip: reageer svp niet zelf op je eigen bericht (ow ja nog even een toevoeging oid). Je bericht komt dan onderaan de wachtrij staan en dat schiet natuurlijk niet op 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic