Art-123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red Plus, Buitenland naar Buitenland

Beste lezer,

zo-even heb ik de stap gezet naar een Vodafone Red Plus abonnement, echter heb ik mij verbaast over de toekenning van een optie die ik bij dit abonnement zou hebben.

De telefoonniste van Vodafone antwoorde " ja dat kan meneer" op het volgende voorbeeld:

Ik kan met mijn Vodafone Red Plus abonnement vanuit Belgie onbeperkt naar Luxemburg of Frankrijk telefoneren.

In de voorwaarden van het abonnement staat nergens het tegendeel, dus moet ik geloven dat zij als vodafone medewerker de waarheid sprak?

Graag zou ik verduidelijking krijgen over deze kwestie.

Vriendelijke groet, Art
3 Reacties 3
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Er zit 100 minuten per maand in om vanuit Nederland naar buitenlandse nummers te bellen:

"Je kunt onbeperkt bellen en sms'en vanuit 43 Vodafone Voordeellanden naar Nederlandse nummers en nummers binnen de Vodafone Voordeellanden. Daarnaast heb je met Red Plus elke maand 100 belminuten om te bellen naar 51 landen."

Zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-plus.shtml

Op die pagina staat ook een duidelijke link over bellen naar het buitenland:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/op-reis/tarieven-in-het-buitenland.shtml
(die tarieven gelden als je 100 minuten naar die landen op zijn)
Art-123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste RuudNL,

het klopt inderdaad, ik kan in een van de 31 landen zijn, en naar elk van de 31 landen bellen zonder extra kosten.

fantastisch!

groet
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Volgens mij is het wel iets ingewikkelder:
- je kunt vanuit elk voordeelland naar elk voordeelland én Nederland bellen (43 landen zijn dit)
- vanuit Nederland kun je 100 minuten lang naar 51 landen bellen (let op: niet naar alle voordeellanden, bijv. Australië en Nieuw-Zeeland zitten hier weer niet bij, andere landenlijst dus!)
- je kunt niet vanuit alle 51 landen onbeperkt bellen; Amerika is 1 van die landen, maar vanuit Amerika bellen kost je meer dan 1 euro per minuut omdat dit geen Voordeelland is

Zolang het allemaal binnen de EU is kan het in ieder geval wel 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic