AdinVerb

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekkingskaart klopt niet, geen 4G in Ermelo 3853PL

Ik heb het volgende probleem, 4G Blox aangezet (iPhone 5s) omdat mij verzekerd werd via twitter dat ik op postcode 3853PL, Ermelo 4G zou ontvangen. Nu heb ik overal 4G behalve op deze postcode, waar ik werk en dus meer dan 40 uur in de week ben en net GPRS ontvang. Melding van de foutieve dekkingskaart gemaakt en krijg als antwoord dat er wel 4G moet zijn op deze postcode. Ik kan jullie verzekeren dat dit niet het geval is. Vervolgens wordt mijn tweet beantwoord met: "Dat is jammer. Helaas kunnen we daar op dit moment dan ook niets aan veranderen. 😞 ^MP"
Zeg anders dat er geen 4G beschikbaar is. Nog beter, vertel me wanneer 4G hier wel beschikbaar is! Ik heb nu voor niks de Blox geactiveerd. Hier heb ik 4G nodig, thuis gebruik ik WiFi.Bedroefde kat
6 Reacties 6
LouisU

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Helemaal mee eens, ik werd op dezelfde manier behandeld. Vodafone wil blijkbaar niet toegeven dat er niet veel klopt van de dekkingskaart........misleiden kost klanten zou ik tegen vodafone willen zeggen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AdinVerb & @LouisU

Onderaan de dekkingskaart staat nog het volgende vermeld:

De dekkingsinformatie over het dekkingsgebied van Vodafone is indicatief. Afhankelijk van het gebruikte mobiele toestel, type gebouw en de plaats waar u zich bevindt kan de dekkingskwaliteit verschillen. Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vodafone Libertel B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor mogelijke fouten in deze weergave.

Er wordt altijd tijd besteed aan en beter netwerk.

AdinVerb
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Naar mijn mening zou een iPhone 5s gewoon 4G moeten kunnen ontvangen aangezien ik iets verderop in de straat op pc: 3853 PK wel 4G ontvang en voor de rest ook geen problemen heb met 4G. Ik krijg hier zowel buiten als binnen géén 4G (ook geen 3G).
En daarbij......toch raar dat de Vodafone Smart Crew me toch kon vertellen dat er echt 4G te ontvangen is op 3853PL. Landelijke dekking? No way!
LouisU

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Fouten en misleiding zijn twee verschillende dingen! In praktisch geheel Mierlo is geen 4G en per 1 oktober was geheel mierlo ineens blauw(4g). Daarvoor een hele tijd lang de helft van Mierlo blauw op de dekkingskaart en toen ook geen 4g......dus....????
Ik vraag mij af op hoeveel % 4g vodafone uitkomt indien je al dit soort "foutjes" ervan af zou halen.....wellicht tientallen % minder.....????
HaBa

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Zou je ook eens willen checken hoe het 3G bereik is in PC 3851KW in Ermelo als je daar in de buurt bent?
Dit is de wijk Het Trefpunt, Alexiahof en omstreken.
Het bereik bij mij is zeer beroerd.

Zie ook, http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Slecht-bereik-Ermelo-3851KW/td-p/200369
AdinVerb
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede morgen HaBa,

Ik kom zelf eigenlijk nooit in die wijk, maar als ik er in de buurt ben dan rijd ik er even een rondje 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic