KevinBorgh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone One Number - Serverfout opgetreden

Ik probeer sinds het moment van de Live gang van One Number mijn Apple Watch Ultra 2 te connecten met One Number.
Helaas nog geen succes, ik heb een keer geluk gehad dat ik me kon aanmelden en ik moest toen tijdelijk wachten. Helaas is dit niet doorgezet, na een update is het helemaal verkeerd gegaan. Waardoor ik One Number moest verwijderen. Alleen blijf ik nu hangen op OEPS! Er is een serverfout opgetreden wanneer ik mijn mobiel netwerk op mijn Apple Watch wil opzetten.

Ik had al contact opgenomen via de Vodafone hulplijn en werd daar goed geholpen door een Medewerker. Helaas heeft hij de case verder moeten escaleren. Hij had geprobeerd om de extra E-sim kaarten uit het systeem te verwijderen die blijkbaar nog actief stonden in mijn account. Toch blijf ik deze zien in mijn vodafone portaal, en ziet hij ze niet terug. Tevens zie ik ook geen One Number dienst tussen mijn producten staan, maar op mijn sim kaarten pagina zie ik wel een Extra E-Sim product die zich als actief toon.

Hij liet me weten, post het voor de zekerheid ook nog op dit forum. Misschien weet iemand hier een oplossing! 

 Hieronder de afbeelding met de fout na het selecteren in de watch app, mobiele service opzetten. 

(Beide devices hebben overigens de nieuwste updates)

IMG_0250.jpg



2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @KevinBorgh, goedemiddag hier!

Het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde bij jou om OneNumber te activeren. De foutmelding 'serverfout' zien we voornamelijk bij My Vodafone als er sprake is van piekmomenten of een storing met de dienst. 

In jouw geval speelt dit natuurlijk al een lange periode, namelijk sinds 23 november. Om die reden is er ook een case aangemaakt naar onze technische dienst. Dit is namelijk niet op te lossen door de klantenservice. Dit betreft case 12923553. Naar aanleiding hiervan zal er uiteraard contact met je opgenomen worden. 

KevinBorgh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor je reactie @Cecilia, ik had al meerdere topics gelezen waar de E-sim kaarten in je account nog was issues kan opleveren vandaar dat ik een post had gedaan. Maar dit is een prettige opheldering, nog even afwachten en hopelijk kan ik binnenkort gebruik maken van One Number! 


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic