Ik probeer sinds het moment van de Live gang van One Number mijn Apple Watch Ultra 2 te connecten met One Number.
Helaas nog geen succes, ik heb een keer geluk gehad dat ik me kon aanmelden en ik moest toen tijdelijk wachten. Helaas is dit niet doorgezet, na een update is het helemaal verkeerd gegaan. Waardoor ik One Number moest verwijderen. Alleen blijf ik nu hangen op OEPS! Er is een serverfout opgetreden wanneer ik mijn mobiel netwerk op mijn Apple Watch wil opzetten.
Ik had al contact opgenomen via de Vodafone hulplijn en werd daar goed geholpen door een Medewerker. Helaas heeft hij de case verder moeten escaleren. Hij had geprobeerd om de extra E-sim kaarten uit het systeem te verwijderen die blijkbaar nog actief stonden in mijn account. Toch blijf ik deze zien in mijn vodafone portaal, en ziet hij ze niet terug. Tevens zie ik ook geen One Number dienst tussen mijn producten staan, maar op mijn sim kaarten pagina zie ik wel een Extra E-Sim product die zich als actief toon.
Hij liet me weten, post het voor de zekerheid ook nog op dit forum. Misschien weet iemand hier een oplossing!
Hieronder de afbeelding met de fout na het selecteren in de watch app, mobiele service opzetten.
(Beide devices hebben overigens de nieuwste updates)