ChrisD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Onder Ons doet het niet meer!

Ik kreeg gister een sms dat Vodafone Onder Ons is beindigd. Ik vond dat al vreemd, want normaal krijg je daar vooraf een sms van.
 
Ik naar de website, inloggen en naar Vodafone Onder Ons, zoals ik altijd doe om mijn Groep te activeren. Dit doe ik al jaren.
 
Opeens zie ik een pagina die doet denken dat ik nooit Vodafone Onder Ons gehad heb! Heel de groep weg en er staat algemene informatie over wat VOO is. Er staat ook (zoals altijd) bij dat er geen nieuwe groepen meer aangemaakt kunnen worden, maar dat bestaande groepen gewoon beheerd kunnen blijven worden. Nou sinds vandaag niet meer dus! Ik heb al een klacht gestuurd, dat ik wil dat ze het weer aansluiten. Ik hoop dat ze me niet naaien en zeggen " ja uw groep is weg .. dan houdt het op" .. het is natuurlijk niet mijn probleem dat de groep weg is. Dat hebben zij gedaan.
 
Laten we hopen dat het slechts een storing betreft en dat mijn Groep ergens vandaag weer zichtbaar wordt. Zo niet dan is Vodafone een zeer trouwe klant armer.
 
 
3 Reacties 3
n-itaaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!
 
Ik heb sinds 5 minuten geleden precies hetzelfde ervaren! Het enige verschil is dat ik helemaal geen bericht heb gehad dat vodafone onder ons gestopt was! Ik was dus leuk aan het bellen en kwam erachter dat mijn €10 btg ineens op was. Op internet staat bij mij ook alsof ik nooit eerder een groep heb gehad! Hoe is dit bij jou opgelost?
 
ChrisD
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,
 
sorry voor de late reactie.
 
Ik heb een klacht moeten indienen bij vodafone. Ze hebben toen vage en tegenstrijdige redenen gegeven. Redenen die overigens niet waar kunnen zijn, en dat is aantoonbaar. Ondanks dat wil vodafone mijn groep niet herstellen. Ik ben dus naar de geschillencommissie telecommunicatie gestapt. De zaak loopt nog.
 
 
jjmredbaron

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij merk ik de laatste weken ook dat Vodafone lastig doet.
Hun nieuwe opwaardeersysteem wordt zonder enige vorm van aankondiging doorgevoerd.
Vervolgens gaat het opwaarderen moeilijk en dus 'n paar x niet op tijd en nu kan ik m'n vodafone onder ons 
niet weer/meer activeren........
Ondanks de zeer goede verbinding in het buiteland, de grootste reden voor mij om voor Vodafone te kiezen, 
begin ik nu echt te twijfelen aan Vodafone. Ook hun tarieven in de omringende landen zijn veel lager. 
het begint er steedds meer op te lijken dat m'n gezin en vrienden binnenkort overstappen naar T-mobile.
Dus laten we hopen dat Vodafone mee luistert/leest en echt trouwe klanten gewoon trouw blijft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic