Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Streaming Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik was benieuwd naar het volgende: zijn er bij Vodafone kosten verbonden aan het gebruik van streaming, zoals luisteren naar internetradio of kijken naar YouTube filmpjes?Groetjes,henk Aardse

Geen 3G In Tiel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week geen 3G ontvangst meer in een groot gedeelte van Tiel. Zou er een zender stuk zijn? Hebben meer mensen hier last van?

Hoe Een Blackberry Internet Service Aansluiten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net mijn blackberry 9700 binnengekregen!Ik heb alleen een probleem. Ik heb een normaal vodafone abbonement, met een blox zorgeloos internet.Ik kan wel gewoon met de browser op internet, maar al...

Prepaid Blackberry Simkaart Niet Ontvangen! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb maandag een vodafone sim blackberry prepaid besteld. ik heb hem al betaald alles maar ik heb nog niks ontvangen. Er is ook nergens een universeel telefoonnummmer waarop je een medewerker a...

Vodafone Blackberry Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hey, ik zat zo te kijken naar die blox van blackberry maar hoe groot is je internet bundel dan? onbeperkt of tot een aantal MB?

Samsung Galaxy S Vs Contacten / 360 / Gmail Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort in het blije bezit van een Samsung Galaxy S; wat een super apparaat!Ik heb alleen 1 ding waar ik niet uitkom. Ik wil graag aan een contact een persoonlijke ringtone toekennen, maar dat lukt...

Samsung Galaxy S Vs Contacten / 360 / Gmail Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort in het blije bezit van een Samsung Galaxy S; wat een super apparaat!Ik heb alleen 1 ding waar ik niet uitkom. Ik wil graag aan een contact een persoonlijke ringtone toekennen, maar dat lukt...

Nexus One Besteld Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de Nexus one besteld. alleen na dat ik betaald had werd ik weer terug gestuurd naar de betaal pagina. ik heb nu dus 47,95 betaald voor niets, hierdoor heb ik geen bevestiging gehad. ik he...

Htc Wildfire niet In lijst Application Manager Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan de application manager van vodafone niet activeren doordat de HTC Wildfire niet in de lijst staat op http://www.vodafone....el/applicatie De pagina achter: Weet je niet precies wat voor model t...

Twee Mb Aanbieding Gekregen, Hoe Nu Verder? Alleen-lezen Onopgelost

Via SMS ontving ik van Vodafone twee dagen geleden een aanbieding voor drie maanden gratis internet op mijn mobiel. Ik heb het geactiveerd en wilde de regels nalezen maar kan ze nergens vinden. Weet i...

Live Chat Alleen-lezen Onopgelost

op de catogerie fun staat live chat ben aangemeld maar kan niet meer inloggen wie kan mij verder helpen

Abbo Omzetten Naar Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg binnenkort van mijn werk een iphone. Ik heb in julie mijn contract verlengd en heb nu een sim only abonnement. Is het mogelijk om deze nu alweer te verlengen als ik overstap naar een iphone a...

Update Desire 2.10.405.2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,vandaag zijn er berichten verschenen over een nieuwe update van HTC voor de Desire.Ik krijg geen melding van de update, ook niet als ik handmatig zoek.Ik heb een aantal vragen:-Is deze ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen