Svg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Mobile Protect

Ik heb vandaag mijn scherm laten repareren. Zodra in de winkel mijn telefoon opnieuw werd aangezet, ging direct een alarm. Ik heb de pincode opnieuw ingesteld. Ik kan ook na het opnieuw instellen van mijn pincode niet de vergrendeling weg krijgen. Hoe kan dit?


3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om in dit geval contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen hem ontgrendelen voor je. Zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic