Ik probeer de laatste dagen een Iphone 5s te bestellen bij de Vodafone Klantenvservice. Ik heb tot nu toe 3 keer van de 4 gesprekken minstens 35 MINUTEN in de wachtrij gestaan. Oke, dat is nog te doen. Maar dan: die service! ongelooflijk. gisteravond belde ik om voor half 8 naar de klantenservice, kreeg ik pas 5 voor 8 een persoon aan de lijn, wordt ik opeens 2 keer door 2 verschillende mensen doorverbonden zonder te zeggen waarnaartoe, en opeens krijg ik de bezettoon. Een vriend van mij heeft ook bij dit Callcenter gewerkt en zegt dat het algemeen bekend is dat dit gebeurd: het personeel heeft dan namelijk niet meer zo veel zin om te werken, ze krijgen immers tot max kwart over 8 betaald en moeten alle computers etc. ook aflsuiten...
Vandaag ene Armand gesproken: die had het ook gehad volgens mij. ik belde al om kwart over 7! en die zegt weer na 40 minuten wachten om 5 voor 8: Helaas kan ik je niet doorverbinden naar afdeling Loyalty, want de vorige persoon die je aan de lijn had heeft je niet goed doorverbonden. en dit zijn pas 2 van de 4 telefoongesprekken! We hebben thuis meer dan 6 aansluitingen ivm meerdere telefoons per persoon, en dan wordt je nog zo geholpen! Ongelooflijk.