dennisss

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Klantenservice bizar slecht/onvriendelijk

Ik probeer de laatste dagen een Iphone 5s te bestellen bij de Vodafone Klantenvservice. Ik heb tot nu toe 3 keer van de 4 gesprekken minstens 35 MINUTEN in de wachtrij gestaan. Oke, dat is nog te doen. Maar dan: die service! ongelooflijk. gisteravond belde ik om voor half 8 naar de klantenservice, kreeg ik pas 5 voor 8 een persoon aan de lijn, wordt ik opeens 2 keer door 2 verschillende mensen doorverbonden zonder te zeggen waarnaartoe, en opeens krijg ik de bezettoon. Een vriend van mij heeft ook bij dit Callcenter gewerkt en zegt dat het algemeen bekend is dat dit gebeurd: het personeel heeft dan namelijk niet meer zo veel zin om te werken, ze krijgen immers tot max kwart over 8 betaald en moeten alle computers etc. ook aflsuiten...
Vandaag ene Armand gesproken: die had het ook gehad volgens mij. ik belde al om kwart over 7! en die zegt weer na 40 minuten wachten om 5 voor 8: Helaas kan ik je niet doorverbinden naar afdeling Loyalty, want de vorige persoon die je aan de lijn had heeft je niet goed doorverbonden. en dit zijn pas 2 van de 4 telefoongesprekken! We hebben thuis meer dan 6 aansluitingen ivm meerdere telefoons per persoon, en dan wordt je nog zo geholpen! Ongelooflijk.
6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dennisss schreef:
Ik probeer de laatste dagen een Iphone 5s te bestellen bij de Vodafone Klantenvservice. Ik heb tot nu toe 3 keer van de 4 gesprekken minstens 35 MINUTEN in de wachtrij gestaan. Oke, dat is nog te doen. Maar dan: die service! ongelooflijk. gisteravond belde ik om voor half 8 naar de klantenservice, kreeg ik pas 5 voor 8 een persoon aan de lijn, wordt ik opeens 2 keer door 2 verschillende mensen doorverbonden zonder te zeggen waarnaartoe, en opeens krijg ik de bezettoon. Een vriend van mij heeft ook bij dit Callcenter gewerkt en zegt dat het algemeen bekend is dat dit gebeurd: het personeel heeft dan namelijk niet meer zo veel zin om te werken, ze krijgen immers tot max kwart over 8 betaald en moeten alle computers etc. ook aflsuiten...
Vandaag ene Armand gesproken: die had het ook gehad volgens mij. ik belde al om kwart over 7! en die zegt weer na 40 minuten wachten om 5 voor 8: Helaas kan ik je niet doorverbinden naar afdeling Loyalty, want de vorige persoon die je aan de lijn had heeft je niet goed doorverbonden. en dit zijn pas 2 van de 4 telefoongesprekken! We hebben thuis meer dan 6 aansluitingen ivm meerdere telefoons per persoon, en dan wordt je nog zo geholpen! Ongelooflijk.
Hi Dennis,

Ik kan me goed voorstellen dat dit geen goede ervaring voor je is geweest! Mijn excuses hiervoor. 😞 Is het inmiddels wel gelukt om toch een bestelling te plaatsen? Je kunt er eventueel ook voor kiezen om de bestelling online te doen. Of is dat voor jou geen optie?
dennisss
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja het is uiteindelijk vanmiddag gelukt. als je rond 17:45 belt, is het relatief rustig bij de klantenservice. Vandaag was ik wel tevreden met deze persoon.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen! Thanks voor de terugkoppeling.
dennisss
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HELAAS. Blijkt het nu dat er wederom niets in de computer staat wat betreft bestelling! ik moet dus maandag wederom de Iphone opnieuw bestellen. Ik begrijp er niets van. met de man die ik 'savonds aan de lijn hele bestelproces doorgegaan, zou alleen nog een mailtje moeten krijgen, en blijkt die bestelling opeens niet te bestaan!?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dennisss schreef:
HELAAS. Blijkt het nu dat er wederom niets in de computer staat wat betreft bestelling! ik moet dus maandag wederom de Iphone opnieuw bestellen. Ik begrijp er niets van. met de man die ik 'savonds aan de lijn hele bestelproces doorgegaan, zou alleen nog een mailtje moeten krijgen, en blijkt die bestelling opeens niet te bestaan!?
Je hebt wel erg veel pech met je bestelling! 😞 Wat raar. Je hebt dus ook geen bevestiging ontvangen?
dennisss
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee helemaal niets. Ik probeer het morgen maar nog een keer, en zal dan de naam van de telefonist opschrijven. Maar op deze manier vind ik het erg raar gaan... Ik kan trouwens alleen met de klantenservice een abonnement afspreken doordat mijn contract op de afdeling Loyalty moet worden opengebroken. Anders had ik allang bij een VodafoneStore een Iphone besteld. Dat ik nog een contract heb is trouwens ook een reden dat ik bij Vodafone blijf, anders was er wel een kans dat ik een andere provider had gezocht. (Alhoewel dit wel de eerste keer is dat ik gezeik met Vodafone heb.)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic