Daisy68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone GPRS of Vodafone live

Ik had internet op mijn gsm uit laten zetten omdat ik op mijn rekening zag dat er regelmatig contact met internet werd gezocht en dit bleek voor het updaten van mijn gsm te zijn. Nu was ik vandaag onderweg en mijn navi staakte ermee dus Vodafone gebeld met de vraag of ze internet weer konden activeren. Zo gezegt en zo gedaan. Nu vraag ik mij alleen af waar ik voor moet gaan betalen want ik heb bel&sms sim only en meer niet. Als ik kijk in de gegevens heeft hij dus onder GPRS meerdere keren kb's verzonden en ontvangen terwijl als ikgewoon internet op ga ik heb staan Vodafone Live met de kb wat zijn uitgewisseld. Wat moet ik nu gaan betalen? Sorry ik ben gewoon een leek hierin en na de vorige verrassingen van de rekeningen ben ik behoorlijk huiverig. Of misschien is dat internet zorgeloos voor 2.50 euro iets voor mij???

Wie o wie kan mij nu zeggen hoe het werkelijk zit?
Alvast bedankt,
Daisy
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Daisy68,

Als je geen internet abonnement hebt en het toestel maakt een verbinding, dan betaal je hiervoor. Normaal betaal je dan 1,50 per MB, echter bij abonnementen afgesloten vóór 1 augustus 2011 geldt een tarief van € 0,75 per 15 minuten.

Bel met onze klantenservice om zeker te weten welk abonnement je hebt en wat de tarieven zijn. De klantenservice kan ook zien of en hoeveel kosten er zijn gemaakt. Is dit bedrag hoger dan 9,50 per maand dan is het voordeliger om een BloX nemen voor internet gebruik.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
Naabje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Internet BloX niet handig?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic