Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,316Oplossingen
  • 1,786Discussies
  • 84.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Instellen Van Mms Alleen-lezen Onopgelost

Wil je gebruik maken van MMS op je mobiel? Dat kan niet zonder de juiste instellingen. In de volgende link kun je via een eenvoudig stappenplan je toestel gebruiksklaar maken: Klik hier voor hulp bij ...

Vodafone R201 Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist een R201 mobile WiFi hotspot aangeschaft, ben benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers; verder heb ik nu alleen de mogelijkheid om te kiezen tussen UMTS en GPRS, terwijl deze ook HDSPA m...

Iphone 4 internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van plan om een Iphone bij Vodafone te kopen alleen heb een vraagje over het abbonement erbij. Voor 34.90 krijg je geloof ik 200 smsjes en belminuten en 1GB internet per maand. Ik heb een vraag...

Nokia Hotmail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met hotmail op mijn E72. Als ik een email wil vesturen dan komt hij terug met de text 'Onbestelbaar: kan bericht niet bezorgen'.Heb inmiddels een harde reset gedaan (tijdens het op...

Pingen via wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik kon enkele weken terug pingen via mijn de wifi in het buitenland. Dat terwijl mijn data roaming uit stond. Dus kon alle data verkeer ging via wifi. Na mijn vakantie lukt het niet meer. Dus het ping...

Modem K3765 Alleen-lezen Onopgelost

Van 23 mei 2011 tot en met 2 juni 2011 ben ik op vakantie in Egypte geweest. Om niet verstoken te blijven van nieuws e.d. uit Nederland ben ik op zoek gegaan naar internet voor op mijn laptop. Na dive...

Blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb smartphone blox aangesloten en kan hier dus niet mee op internet. Na lang zoeken vind ik vaag iets over dat ik BlackBerry Blox moet? Dit stond niet aangegeven bij de Blox, ik hoop niet dat ik n...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen