Aadsje48

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Almere?

Hallo,

 

Sinds een week of 6 word ik stelselmatig opgebeld door Vodafone Almere?  **** 

Bel ik terug dan een enthousiast welkom en krijg ik een medewerker aan de lijn dan knikkerd deze mij subiet van de lijn. Ook vanmorgen weer raak. Vier x   Neem ik op dan zegt niemand iets

 

kunt u hier een eind aan maken?  Ik vind dit zeer storend 

 

vriendelijke groet 

 

Aad Taffijn. 
****** 

Moderator edit: gegevens verwijderd ivm privacy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb even het een en ander gecontroleerd @Aadsje48.
Dit is geen Vodafone nummer. De winkel belt alleen als er een toestel klaar (bestelling/ reparatie) ligt of als je een issue met hun besproken hebt waarop terugkoppeling zou komen.
De tip van @Energieboy klopt in dit geval helaas niet. Je kunt zoals @Energieboy aangeeft instellen hoe wij jou mogen contacteren etc. Maar als er een issue is of je toestel ligt klaar, dan mogen mijn collega's van de winkels gewoon bellen als dat afgesproken is.
In dit geval raad ik je aan om het nummer te blokkeren in je toestel @Aadsje48. Weet je hoe dit moet? Mocht je dit niet weten, dan hoor ik graag welk type en merk toestel je hebt. 

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Aadsje48 
Dit is een open community en door iedereen te lezen. Daarom is het niet aan te raden om je privé nummer en mail adres hier te plaatsen want dan krijg je misschien nog wel meer gekke mensen aan de telefoon. Je kan dit, binnen het uur van plaatsen, nog zelf weghalen door op de 3 rode puntjes te klikken, in het bericht en te kiezen voor bewerken. Dan kan je het weg halen 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dan nu mijn berichtje over je vraag. 
Zou je eens willen kijken wat er in je My Vodafone staat? 
Login en ga naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/my/service/privacy-instellingen

Dit is een pagina met je privacy instellingen (dit is wat Vodafone daar schrijft):
Door aan te geven hoe je met ons in contact wilt blijven, bepaal je zelf hoe je informatie ontvangt over acties en passende aanbiedingen. Dit heeft geen invloed op onze serviceberichten zoals informatie over je rekening. Die krijg je altijd, zelfs als je alle opties hieronder uitzet. Zo mis je geen belangrijke informatie.

Ik denk dat je dit als eerst kan doen en dan zal het wel gaan veranderen en zullen ze je niet meer bellen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, mocht je willen dat Vodafone nog even verder voor je kijkt en zorgt dat ze je helemaal niet meer bellen, dan zou ik in je instellingen (van deze community) een aantal gegevens invullen en dan kunnen ze met je mee kijken.

Bekijk maar even deze pagina, dan snap je vast wel wat ik bedoel:
https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079


Maar dit staat verder los van je vraag hoor! Het is alleen om de medewerkers van Vodafone meer informatie te geven zodat ze met je mee kunnen kijken en eventueel dieper in het systeem je kunnen helpen om je niet meer te laten bellen. Je moet nog wel even in je My Vodafone kijken, zoals ik hier boven in mijn bericht beschreef.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb even het een en ander gecontroleerd @Aadsje48.
Dit is geen Vodafone nummer. De winkel belt alleen als er een toestel klaar (bestelling/ reparatie) ligt of als je een issue met hun besproken hebt waarop terugkoppeling zou komen.
De tip van @Energieboy klopt in dit geval helaas niet. Je kunt zoals @Energieboy aangeeft instellen hoe wij jou mogen contacteren etc. Maar als er een issue is of je toestel ligt klaar, dan mogen mijn collega's van de winkels gewoon bellen als dat afgesproken is.
In dit geval raad ik je aan om het nummer te blokkeren in je toestel @Aadsje48. Weet je hoe dit moet? Mocht je dit niet weten, dan hoor ik graag welk type en merk toestel je hebt. 

 

Groet,

Steven

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Steven 
Zou je nummer van de klant nog willen verwijderen, want nu kunnen we allemaal bellen 🙂
Wat je zegt, als er een afspraak gemaakt is om te bellen naar de klant voor reparatie of iets, dan is het logisch dat de winkel wel mag bellen 😛

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Done en thanks @Energieboy 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic