Jmoonen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vliegmodus automatisch ingeschakeld

Na de update naar Android 3.3 springt mijn telefoon (Samsung Nexus) steeds automatisch op de vliegmodus.
Het vinkje onder instellingen staat niet aan, ik kan alleen de telefoon uit de vliegmodus halen door de telefoon opnieuw op te starten.
 
Ik heb geen batterij booster, geen layers of anders fratsen op mijn telefoon geinstalleerd.
Heb al virsu scanner over de telefoon gehaald. niets helpt.
 
Op een slechte dag moet ik telefoon wel 10 keer aan en uit zetten.
Via wifi blijft de telefoon wel werken maar er is dus geen 3G connectie.
 
Iemand oplossing voor dit probleem??
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En heb je al eens het toestel uitgezet en de batterij eruit gehaald voor 10 minuten? En zo niet dan zou je dit kunnen proberen zo wel laat het dan maar aan me weten.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Je kunt eventueel ook proberen of het helpt om je toestel terug naar fabrieksinstellingen te zetten. Maak vooraf wel even een backup anders ben je je gegevens kwijt.
Jmoonen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reacties maar heb beide zaken als eens geprobeerd, batterij er in, andere Simkaart, fabrieksinstellingen terugzetten, apps verwijderd. virus scan gedaan.
 
nog andere suggesties??
alvast dank!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Niet echt eigenlijk, bij een softwareprobleem zou een fabrieksreset het issue moeten oplossen. Welke Nexus heb je precies (modelnummer)?
En is er een patroon te herkennen in hoe vaak, wanneer, etc dit probleem zich voordoet?

Als dat zo is kunnen we misschien nog iets gaan testen. Als dat niet zo is denk ik dat een reparatie de beste optie is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic