bondt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Visual Voicemail

Komt Vodafone in Nederland nog met Visual Voicemail, of is het beter om die knop gewoon door te verwijzen naar de Voicemail zelf (zie: http://www.ruwebit.net/article/356) ?

Doorverwijzen van deze knop doe je door het volgende te draaien:
*5005*86*+31654501233#
Alvast bedankt!
9 Reacties 9
bondt
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan Vodafone hier zelf misschien inzicht op geven?
gerard2706

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je zou toch zeggen, nu ze zelf de iPhone 3Gs in de collectie hebben, ook Visual Voicemail gaan activeren.Vodafone Duitsland heeft het al. Dus lijkt me niet ingewikkeld.Helaas nog geen reactie van Vodafone...
wil

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je zou toch zeggen, nu ze zelf de iPhone 3Gs in de collectie hebben, ook Visual Voicemail gaan activeren.Vodafone Duitsland heeft het al. Dus lijkt me niet ingewikkeld.Helaas nog geen reactie van Vodafone...



Jammer dat Vodafone weinig regeert op vragen in dit forum. Visual Voicemail werkt wel bij Vodafone Duitsland. Ik zou ook wel willen weten of het ook in Nederland wordt geactiveerd.
looanbra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onlangs email aan Vodafone gestuurd met vraag of en wanneer ze Visual Voicemail gaan activeren. Antwoord: hier zijn ze niet mee bezig! Niet mee bezig? Gemiste kans. Jammer dat ze niet een wat uitgebreider antwoord kunnen geven. Kan me niet voorstellen dat dit nog helemaal geen optie is voor Vodafone!
Dave

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Visual Voicemail is niet ondersteund door vodafone. Staat op de site: http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=sc_N9wok&p_lva=&p_sp=&p_li=&p_next_page=&p_faqid=2444&p_created=&p_accessibility=
bondt
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Te slecht... Nou goed, heb inmiddels T-Mobile DE en daar doen ze het wél goed! 😉
Dave

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Te slecht... Nou goed, heb inmiddels T-Mobile DE en daar doen ze het wél goed! 😉



Najah, ik kom juist van T-mobile NL vandaan. Hopelijk hebben ze het bij DE beter voor elkaar... Visual Voicemail vond ik nu ook weer niet je van het. Het is een mooi concept maar ik mis het niet.
Lex2011

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
ik heb net een iPhone-abonnement bij jullie afgesloten. Nu blijkt dat jullie geen visual voicemail bieden.
 
Nu is visual voicemail het (enige?) verschil tussen een iPhone en andere smartphones. Je mag als klant dan toch verwachten dat bij een specifiek iPhone-abonnement hierin is voorzien toch? Het voelt anders nog al misleidend zo'n naam.
 
Ik hoop op een reactie van jullie.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Visual Voicemail word inderdaad niet ondersteund door Vodafone (Zo ver ik weet, mods correct me!). Maar er zit echt wel een verschil in tussen iPhone 4S en andere smartphones. Hiervoor kun je bij de volgende link meer informatie krijgen: gsmarena
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic