Fdevries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding met blackberry internet service

Mijn nummer is voor een paar dagen geblokkeerd geweest. v
Nu heeft mijn blackberry geen verbinding meer met blackberry internet service en blackberry enterprise server.
Ik heb hem al leeg gehaald en de back er weer op gezet en heb al op registeren gedrukt waarna ik een bericht kreeg dat ik geregisteerd ben op het blackberry netwerk. Maar in de status op het toestel staat nog steeds: geen verbinding.
Ook mijn email account beheer kan hierdoor geen verbinding maken met de server.
 
Kan de mod hier wat aan doen na een pm?
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Fdevries schreef:
Mijn nummer is voor een paar dagen geblokkeerd geweest. v
Nu heeft mijn blackberry geen verbinding meer met blackberry internet service en blackberry enterprise server.
Ik heb hem al leeg gehaald en de back er weer op gezet en heb al op registeren gedrukt waarna ik een bericht kreeg dat ik geregisteerd ben op het blackberry netwerk. Maar in de status op het toestel staat nog steeds: geen verbinding.
Ook mijn email account beheer kan hierdoor geen verbinding maken met de server.

Kan de mod hier wat aan doen na een pm?

Hi Fdevries, als eerste welkom op het Vodafone Forum!

Ik wil je ook even op de Huisregels`van het Forum wijzen, geef dit even aan in je post, dan word het voor ons (mods) en de andere users een stuk eenvoudiger je verder te helpen.


Fdevries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Natuurlijk....mijn excuses hiervoor.
 
Het gaat om een blackberry torch 9800
Software versie 6.0 bundle 2949
 
Welke acties ik heb gedaan staat hierboven.
behalve ik heb ook nog een nieuwere versie van de email setup ge-download van een blackberry site.
Dit is nu verzie nr: 6.11.0419.0755
 
Als ik de mail setup opnieuw doe dan wordt er gevraagd om mijn email ww.
die voor ik correct in en dan krijg ik op het scherm....Sorry, doorgaan met sessie is niet mogelijk. Log opnieuw in.
 
Bij verbindingen beheren zie ik in service status dan wel blackberry internet service  Wi-Fi
maar blackberry enterprise server   Geen verbinding.
 
Ik zie nu dat mijn blackberry internet service wel via mobiel netwerk verbinding heeft...maar enterprise dus niet.
 
 
Ik hoop dat dit volledig genoeg is.
 
Het komt er dus op neer dat mijn email via de BB het niet doet op deze manier.
 
Mocht er nog onduidelijkheid ergens over zijn dan hoor ik dat graag.
En bedankt voor de snelle reactie van de mod
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Fdevries,

Wil je me een Private Message sturen met daarin het mbiel nummer waar het over gaat?
Thanks trouwens voor de verdere informatie die je ons geeft.

Ik kan met je mobiel nummer eea controleren.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic