Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

View cover SG S7

Vandaag SG S7 met view cover gekocht.
Niet alleen verspringt de klok buiten het venster als ik hem dichtdoe, ook gaat na korte tijd de klok uit terwijl hij wel aanblijft als de cover niet wordt gesloten !
Iemand hier een oplossing voor ?
13 Reacties 13
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Ton56 , allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Hoe bevalt het toestel? Jammer om te lezen dat het hoesje niet helemaal werkt zoals je bedoeling was. Welk hoesje heb je precies aangeschaft? De Clear View Cover of een andere?

Als ik het goed begrijp gaat het Always On Display uit wanneer je het hoesje sluit. Toevallig las ik in deze review van de Clear View Cover dat deze functie niet werkt als je de cover of elke willekeurige andere flipcover over het scherm gebruikt. Ik vermoed dus dat de klok daarom uit gaat. Je geeft wel aan dat de klok buiten het venster verspringt, wat bedoel je daar precies mee?
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Ik had verwacht dat bij het sluiten van de viewcover je door het venster de tijd zou blijven zien, net zoals dit het geval is als je dit ziet zonder viewcover, wat ik juist zo'n handige optie vond bij dit toestel.
Bij het sluiten van de cover komt er echter een ander scherm in het display dat na korte tijd uitschakelt, je kunt dit wel zichtbaar maken door even op de aan/uit knop te drukken maar je kunt op dit scherm dus helaas niet de always-on klok zien.
Anonymous
Niet van toepassing
en je kunt bij de instellingen met deze cover niet aangeven dat het scherm moet aanblijven waardoor je de klok ziet?
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Dat lijkt er wel op, ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden ????
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Ton56 Zoals ik het begrepen heb, werkt het Always On Display niet als er een flipcover over het scherm heen ligt. Het scherm blijft dan dus niet aan. Kun je de tijd wel zien door de view cover als het scherm nog aan is?
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
De tijd is te zien door het venster bij gesloten cover, maar als gezegd dit beeld dooft al snel om energie te besparen en de tijd is dus niet constant te zien zoals op het always on scherm zonder cover het geval is.
Anonymous
Niet van toepassing
Kun je de standby tijd veranderen?
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Nee
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Er is al een tijdje geen reactie meer gegeven op dit topic. Wil dat zeggen dat het opgelost is? Zo niet, geef dan even aan wat er nog niet lukt. Als we niets meer horen sluiten we dit topic over twee dagen.
Anonymous
Niet van toepassing
Staat de cover ook als app weergegeven? (Zoals bij HTC de dot view wordt aangegeven. Dit is een cover van hun).
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Er is (nog) geen app voor.
Dus het is zoals het is wat op zich niet helemaal verkeerd is, maar wel jammer is dat de always on functie kennelijk niet werkt in combinatie met de (dure) cover.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is inderdaad wel jammer dat Samsung dat niet verder heeft ontwikkeld:(
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic