Dank voor de feedback , het formulier op de website heb ik nog altijd niet in kunnen vullen, ondanks pogingen op andere browers of het wissen van de cookies.
Inmiddels heeft de account manager van mijn werkgever een alternatieve oplossing geboden door mij een contractoverdracht formulier in pdf bestand te mailen zodat ik die ingevuld en met de gewenste bijlagen per mail kon aanleveren. En nu maar hopen dat het gaat lukken om het contract overgedragen te krijgen.
Wat wel triest is om te constateren dat mij wordt toegezegd dat het probleem wordt doorgegeven aan de technische afdeling en dat ik binnen 48 uur wordt teruggebeld. Niet dus. Wel wordt ik vandaag gebeld door iemand van de klantenservice dat ik vorige week gebeld heb en dat de verbinding werd verbroken. Ze had geen idee waar het over ging en vroeg alleen of ik inmiddels geholpen was. Nou, na een week pas bellen heeft weinig zin lijkt me. Kortom, ik vind de klantenservice waardeloos, niet klantvriendelijk, niet kundig en hebben geen interesse om je te helpen het probleem op te lossen.