Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,682Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Oude rekening Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een oude rekening opvragen van 2013/2014?

Databundel delen bij alle abonnementen. Alleen-lezen Opgelost

Waarom is het bij Vodafone alleen mogelijk om data binnen het gezin te delen met het dure Red together abonnement? Bij KPN kan dit al met een abonnement van €28 inclusief 20 gb data. Bij Vodafone kost...

Erice54 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Eerlijk te zijn kan hij dit zo niet stekken naar een andere klant. Beetje lullig, al zeg ik het zelf. Wat vinden jullie?TopicGeplaatst doo...

Energieboy door Super Expert
  • 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Ik zal deze meneer verder negeren, beetje een vervelende man. Ben geen vriend van hem!! Maar goed, iets anders. Is zijn foto niet een foto...

• 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Sorry, ik kon er niets aan doen om hierop te reageren!Beetje vreemde kerel als ik het eerlijk mag zeggen. Laatst ook al met z'n dating inf...

• 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Let op: Fraude e-mails over tegemoetkoming in omloop Alleen-lezen Onopgelost

We hebben verschillende meldingen ontvangen dat er valse e-mails worden gestuurd over een vermeende tegemoetkoming n.a.v. een storing op ons netwerk. Deze e-mails zijn niet van ons afkomstig.We advise...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Wanneer gaat het abonnement in? Alleen-lezen Opgelost

Gaat mijn abonnement gelijk in als ik hem heb besteld of pas als ik de simkaart activeer

Minimum limiet buitenland verlagen Alleen-lezen Opgelost

Waarom is het limiet voor dataverbruik in het buitenland zo absurd hoog, 60,50 euro? Graag het minimum limiet verlagen naar bijvoorbeeld 25 euro.

gast684 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Medewerker en robot zijn als een Siamese tweeling Alleen-lezen Onopgelost

De ervaring en de persoonlijke toon van medewerkers is belangrijk bij het automatiseren van de klantenservice van VodafoneZiggo. "De robot helpt de medewerker om klanten sneller te kunnen helpen, en d...

• 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Problemen mobiel internet Alleen-lezen Onopgelost

Momenteel krijgen we meerdere meldingen rond het gebruik van mobiel internet.Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.Op dit moment stromen de eerste reacties binnen dat alles weer z...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Twee nrs maar krijg maar 1 sim inzicht Alleen-lezen Opgelost

Ik heb twee simkaarten en twee nrs maar kan met geen mogelijkheid het tegoed van de andere kaart zien of updaten. Telkens komt het tegoed van dezelfde sim in beeld dus kan niet nagaan of ik mijn extra...

Alby door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

topglambabes - total scam and vodaphone is no help! Alleen-lezen Opgelost

A weird charge appeared on my bill - three times my average bill - for topglambabes. I never authorised this and vodaphone was little help - it's a total scam happening to other people as well and vod...

aquaskaya door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Advies over extra abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment zijn wij klant van Ziggo met een totaal pakket voor TV en internet.Daarnaast hebben we op ons adres ook 1 abonnement voor telefonie ( Mijn vraag is de volgende, ik wil graag een extra si...

Rekening ontvangen met overige kosten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Afgelopen blackfriday heb ik een abbo afgesloten. Dit was zonder aansluitkosten. Nu ben ik bang dat dit wel in rekening is gebracht (25,) Hoe kan dit? Edit: Privégegevens verwijderd door moderat...

Abonnement alsnog geincasseerd Alleen-lezen Opgelost

Geachte ,per 22-december 2018 is mijn abonnement niet meer verlengd .nu log ik in op mijn ING en jullie boeken alsnog af waar komt dit vandaan ?ik vraag jullie mij af te sluiten en even contact met mi...

Chesney door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant gebruikt de naam Vodafone in z'n nickname!TopicGeplaatst door: fdsVodafone

• 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Xr doet niks meer Alleen-lezen Opgelost

Mijn nieuwe iPhone XR doet niks meer. Zwart scherm. Volume knop omhoog ingehouden, omlaag en daarna uit-knop 10 seconden maar hij doet helemaal niks.

gggeert door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Traag internet sinds red together extra Alleen-lezen Opgelost

Ik ben sinds gisteren van Ben overgegaan naar Vodafone red together extra (toegevoegd op het red together abonnement van mijn man) en heb nu vreselijk traag internet! Alles is correct geactiveerd en m...

Etty door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Giga game Alleen-lezen Opgelost

Zijn er meer mensen bij wie onterecht geld is afgeschreven via de rekening van Vodafone voor Giga games? Ik ben nooit lid geworden maar betaal aan Vodafone voor deze dienst opeens 18 euro per maand.

Inekegos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen