Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

garantie iphone 7+ Alleen-lezen Opgelost

Ik heb laatst mijn scherm van de iphone 7 plus laten repareren bij uw vestiging en nadat de telefoon gerepareerd was, werkte de touchscreen amper. Sommige momenten werkte het zelfs niet. Ik hen nog ga...

Anoniem gebeld Alleen-lezen Opgelost

Ik word nu bijna al een week lang lastig van door een onbekend nummer ik neem zelf niet meer op ik heb het 1 keer gedaan en toen hoorde ik een robotstem en sinds ben eigenlijk best wel bang en heb nu ...

nieuw telefoon nummer Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb een abonnement bij vodafone, maar ik wil een nieuw telefoonnummer. Moet ik dan een nieuwe SIM kaart bestellen en het abonnement daarop overzetten of is er een andere manier.ik kan momente...

mbs doneren Alleen-lezen Opgelost

BesteIk doneer nu al Gbs aan Johan Cruif syichtong of leger des heils.Maar zie.nooit of er een prijs is gevallen op een lot.Hoe zit dat je praat hier toch over 100+,loten.Dit geld ook voor mijn vrouw....

nabestaanden Alleen-lezen Opgelost

na het overlijden van mijn zwager probeer ik al 2 weken een Email adres te krijgen om het abonnement over te zetten op naam van mijn schoonzusna meerdere telefoontjes nog steeds geen werkend Email adr...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen