Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,148Oplossingen
  • 25KDiscussies
  • 71.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 298 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 210 Likes

Cancel phone contract Alleen-lezen Opgelost

Hello,I have left the Netherlands and would like to cancel my phone contract. For us non-Dutch speakers, how can I do that? Dankjulliewel!

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Goedendagik heb geen netwerk op het moment.

Geen internet buiten de wifi Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb een week geleden mijn telefoon laten repareren en ik kom tot de ontdekking dat ik buiten de wifi geen internet meer heb. Mijn telefoon heeft geen service, ik kan niemand bereiken en ik ka...

Voicemail uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer al een paar weken mijn voicemail uit te zetten. Via de website van Vodafone lukt dat niet. Komt er een pop-up tevoorschijn dat het niet mogelijk is. Via het telefoonnummer 12330 krijg ik ee...

Emile98 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Twee nummers in my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 2 verschillende mobiele nummers. Van eentje kan ik de gegevens (verbruik, abo, tegoed etc) in my vodafone inzien. Van de andere kan ik dat nog niet. Er is een formuliertje waarmee ik aan kan vr...

Internet in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een sim only abo.Voor dat ik op vakantie naar de Vodafone winkel geweest of ik alles gewoon kon gebruiken. Ja werd mij verteld.Maar niets is minder waar.Zodra wij de grens over waren geen inter...

Thedra door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hoelang heb ik gebeld? Alleen-lezen Opgelost

waar kan ik zien hoelang ik in totaal heb gebeld deze maan?

maxiemax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik krijg geen verificatie sms uit het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ha,ben in Wit-Rusland nu en krijg de hotel wifi niet aan de praat, omdat ze me via een site een verificatie code sturen. Heb hier wat meer gelezen over eerdere voorvallen, maar simkaart eruit en erin ...

Black friday abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vrijdag een toestel gekocht online icm abonnement bij jullie. De aanvraag staat sinds vrijdag in behandeling bij jullie. Alle documenten geupload. Enig idee hoelang dit gaat duren

Mammabeer door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Mb doneren Alleen-lezen Opgelost

Met welke nummers doe ik mee?

Na kas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

New subscription problem - Black Friday Red Essential Alleen-lezen Onopgelost

When I sign up for a new Red Essential subscription (as a Ziggo member) and enter my ID number (passport), I get the error message 'Please enter a valid document number.' but only when I press submit....

gabi7129 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen melding bij gemiste oproep wanneer in gesprek. Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik krijg geen melding wanneer ik in gesprek ben en iemand mij dan probeert te bellen. Dit in tegenstelling tot wanneer ik een oproep mis wanneer ik op dat moment niet aan het bellen ben. W...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Er staat hier een link, ik weet niet wat het is.Is het SPAM of niet ?TopicGeplaatst door: Gerry21

Energieboy door Super Expert
  • 9153 Topics
  • 2923 Oplossingen
  • 1989 Likes

Geen rollen my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Mijn vodafone geeft de volgende melding: Geen rollen beschikbaar voor dit account

Jaco1965 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen Alleen-lezen Opgelost

inloggen werkt dooet niet

Red together Alleen-lezen Opgelost

Vorige week kreeg ik een bericht om over te stappen naar red together. Ik heb formulier ingevuld, maar heb reeds nog geen antwoord terug ontvangen. Was een black Friday actie.

shai007 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone YOU gebruik buiten bundel Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Voor mijn dochter overweeg ik een vodafone YOU bundel aan te schaffen.Hierover heb ik een aantal vragen:Klopt het dat de simkaart gratis kan worden aangevraagd?Dat er op deze simkaart dan ...

Rikste door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Aanbiedingen voor mensen die geen Ziggo hebben of willen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben ruim 10 jaar een tevreden klant geweest bij Vodafone maar dit jaar ben ik overgestapt naar een andere provider. Vodafone probeert te pushen dat je ook klant van Ziggo wordt. Wil je dit niet dan...

Er1k door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen