Jeffblom

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verzekering

Beste vodafone,

Helaas begin ik momenteel vrij geiritteerd te raken van de afgelopen dagen.

Ik heb een abonnement voor een iphone 6 plus met verzekering afgesloten. Nu is mijn mobiel kapot gegaan op 4 juni. Dus ik naar de vodafone om hem te laten repareren en te horen krijgen ja meneer er zit geen verzekering op haal anders uw contract" vervolgens ik naar huis, contract gehaald en wat blijkt, hoor ik wel te hebben dus werd voor mij geregeld met het hoofdkantoor.
Vervolgens krijg ik netjes het telefoonnummer van ace en vervangend toestel service. Ik alle gegevens doorgegeven wachtend op een claimnummer die avond. Word ik door ace afgewezen omdat mijn telefoon niet verzekerd is op het moment van schade, ookal heb ik dus vanaf de eerste minuut een verzekering! Nu heb ik al meerdere malen gebeld naar jullie en ace en geen steek dichterbij, eerste keer zou het geregeld worden en werd er niks geregeld, weer een telefoontje verder werd ik doorverwezen naar ace die ke doorverwijst naar jullie. Nu na de 3e of 4e keer gehoord te hebben ja backup dit en verwerkingstijd dat. Ik loop nu nog steeds met een kapotte iphone en er is nog niks geregeld. Dit is voor mij mn werktelefoon en ik heb al een aantal telefoongesprekken gemist omdat de telefoon niet goed functioneerd.

Mijn probleem is dus:
Ik heb de kapotte telefoon nog thuis liggen
Vervolgens moet hij gemaakt worden
En ik ben nu ook al weer op weg naar de derde week zonder reparatie!!!!
Hoe kan ik verzekering betalen en er van mij verwacht word ook nog 45 euro aan eigen risico moet betalen als het hele zaakje nog steeds niet geregeld is?

Jeff blom
11 Reacties 11
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jeffblom

Ik lees in je bericht eigenlijk alleen een klacht. Je geeft niet aan waarmee andere forumgebruikers je kunnen helpen. Persoonlijke klachten horen niet thuis op het forum. Als er iets is waarmee andere gebruikers je kunnen helpen, geef dat dan even aan. Zo niet, dan sluit ik je topic want dan kun je beter even contact opnemen met onze klantenservice.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jeffblom,

Wat je kunt vragen aan de klantenservice is dat zij voor je inbellen bij ace om het verhaal uit te leggen en vervolgens jouw doorverbinden met ace.

Groetjes stevied86
Jeffblom
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo maartje, de reden dat ik dit op het forum zet is om te kijken of andrre mensen ook dit probleem hebben.

Tevens vind ik dat ik met het contact met de klantenservice niet echt ver kom? Na talloze keren dit al gedaan te hebben

stevied86 bedankt voor je reactie, ik was inderdaad al 3 keer in de winkel geweest en hun hebben voor mij gebeld naar het hoofdkantoor en ace, helaas is dit ook tevergeefs geweest..
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat was mijn enige optie. Wat zegt de klantenservice en de winkel er verder over? Blijkbaar is het abonnement niet goed aangesloten geweest waardoor het nu fout gaat.
Wat je zou kunnen doen is hier een case voor laten aanmaken naar de desbetreffende afdeling die over de verzekering gaat. Durf alleen niet te zeggen of het ook gaat helpen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jeffblom

Je geeft in je bericht aan dat je telefoon niet verzekerd was op het moment van de schade. Kun je dat misschien nog toelichten? Misschien krijg je dan betere tips/suggesties.
Jeffblom
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo maartje, toen ik naar de winkel ging voor reparatie werd er gezegt dat er geen verzekering op zat, dit leek een fout te zijn van het hoofdkantoor en zou geregeld worden omdat dat er niet op stond.
Nu beweert ace dat mijn telefoon niet verzekerd was op dat moment en vodafone wel. Zo is het kat en muisspel begonnen.

Overigens heb ik vodafone vandaag weer gecontacteerd en hebben ze me na t wijzen van de periode dat dit speelt en ook mijn extra contact op het forum een andere claimnummer kunnen geven. Als het goed is word vanavond mijn telefoon dan eindelijk opgehaald voor reparatie

Jeff
Jeffblom
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
stevied86 dankjewel voor je snelle reactie, ik heb inderdaad een lopen graven en navragen gedaan bij vodafone, en zo konden ze me per direct uiteindelijk na 2.5 week een claimnummer geven!
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te lezen! Ben blij dat het opgelost is. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons hier te vinden.


Groetjes Steven
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jeffblom

Ok, fijn dat je nu wel een positief bericht hebt gehad! Wil je ons op de hoogte houden van de afhandeling?
Jeffblom
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dankjewel Jeffblom !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic