Janson

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verzekering toestel

Bij controle zie ik een garant verzekering 5.50 euro op mijn rekening staan. Heb nu meer als 11 jaar Vodafone altijd prima Service nooit een verzekering afgesloten die heb ik zelf dus 2 verzekeringen is niet nodig. 1x per 2 jr kies ik een toestel met abonnement, ik bel dan met Vodafone bestellingen en dan krijg het het toestel, simkaarten kontract ook dat lees ik niet ik vertrouw Vodafone dat het goed is wat ze doen. Vorige week kijk in my Vodafone de laatste rekening daar staat dat ik een garant verzekering heb 5.5euro pm. Dan ga ik hier over bellen en Vodafone zegt mij dat het loopt van af februari 2017 begin nieuw contract en doorloopt met het nieuwe abonnement in febr 2019.ik snap er niks van. Nooit eentje aangeschaft. Nu biedt Vodafone een coulance aan 33.euro daar ga ik niet mee akkoord want zij hebben vanaf febr 2017 5.50.pmnd afgenomen. 36maanden x 5.50 euro is geen 33euro.zij vertolken het me te bewijzen dat ik het heb afgesloten. Zij hebben zelff zonder mijn toestemming deze verzekering afgesloten ik wil volledige restitutie van uitstaand bedrag 198euro.wat kan ik doen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Janson 
Dit is natuurlijk heel erg vervelend en begrijp dat je nu aan de bel trekt. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je niet zeggen wat er gebeurd is en/of er bij het afsluiten van een nieuw abonnement toch niet gekozen is voor een verzekering of dat er een fout gemaakt is door Vodafone. 

Het blijft natuurlijk erg lastig, al hoewel ik je wel wil melden dat je altijd je contracten moet nalopen en altijd moet kijken wat je aan het eind van de maand moet betalen met de facturen van Vodafone, of welk bedrijf dan ook. Want dit kan ook bij een ander bedrijf mis gaan en dan betaal je voor iets wat je niet wilt hebben. Wil niet vervelend zijn natuurlijk, maar ik zou in het vervolg altijd alles even goed controleren, ook van andere bedrijven!

Ik kan dus niets voor je doen 😞 - al zou ik het nog zo graag willen.
Er zijn we Vodafone Community medewerkers online die voor je mee kunnen kijken en misschien dat die iets voor je kunnen betekenen. Echter, ik verwacht dat je al een case hebt aangemaakt, en daar heb je antwoord op gekregen met die 33,- euro. Dus hou in je achterhoofd dat het kan zijn dat de medewerker hier zegt dat er al een case is aangemaakt en dat die dan niets meer kan doen. 

Mijn advies, wacht even op iemand van Vodafone hier op de community (wanneer die er zijn en je bericht lezen kan ik je niet zeggen, graag geduld hebben). En mocht dit dan niet lukken, dan zou je altijd nog naar de geschillencommissie kunnen gaan, maar dat is echt de laatste stap die je dan neemt. Let op, als het op je contract staat, is het lastig om daar nog onderuit te komen! 

Succes in ieder geval en ik hoop dat Vodafone een beetje met je mee wil denken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Janson 
Dit is natuurlijk heel erg vervelend en begrijp dat je nu aan de bel trekt. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je niet zeggen wat er gebeurd is en/of er bij het afsluiten van een nieuw abonnement toch niet gekozen is voor een verzekering of dat er een fout gemaakt is door Vodafone. 

Het blijft natuurlijk erg lastig, al hoewel ik je wel wil melden dat je altijd je contracten moet nalopen en altijd moet kijken wat je aan het eind van de maand moet betalen met de facturen van Vodafone, of welk bedrijf dan ook. Want dit kan ook bij een ander bedrijf mis gaan en dan betaal je voor iets wat je niet wilt hebben. Wil niet vervelend zijn natuurlijk, maar ik zou in het vervolg altijd alles even goed controleren, ook van andere bedrijven!

Ik kan dus niets voor je doen 😞 - al zou ik het nog zo graag willen.
Er zijn we Vodafone Community medewerkers online die voor je mee kunnen kijken en misschien dat die iets voor je kunnen betekenen. Echter, ik verwacht dat je al een case hebt aangemaakt, en daar heb je antwoord op gekregen met die 33,- euro. Dus hou in je achterhoofd dat het kan zijn dat de medewerker hier zegt dat er al een case is aangemaakt en dat die dan niets meer kan doen. 

Mijn advies, wacht even op iemand van Vodafone hier op de community (wanneer die er zijn en je bericht lezen kan ik je niet zeggen, graag geduld hebben). En mocht dit dan niet lukken, dan zou je altijd nog naar de geschillencommissie kunnen gaan, maar dat is echt de laatste stap die je dan neemt. Let op, als het op je contract staat, is het lastig om daar nog onderuit te komen! 

Succes in ieder geval en ik hoop dat Vodafone een beetje met je mee wil denken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Janson 

Heb je hiervoor al een onderzoek laten aanmaken of nog niet?

Op het contract staat alles wat aangesloten wordt. Indien je het daarmee niet eens bent heb je een zichttermijn van 14 dagen.

Daarnaast raad ik natuurlijk altijd aan om de facturen te controleren. Indien er geen onderzoek is aangemaakt, dan kan ik vanuit hier kijken wat ik erin kan betekenen. Dit is natuurlijk niet de belofte dat ik het hele bedrag weg haal. Daarnaast vind ik dat als ik het bovenstaande lees, snijdt het mes aan 2 kanten in deze situatie. Al begrijp ik jou hier natuurlijk ook in.

Indien er geen onderzoek is aangemaakt mag je mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. 
Daarin mag je mij de volgende gegevens sturen: naam, adres, mobiel nummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Ik hoor graag van je.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb geen gegevens mogen ontvangen @Janson 

Ik ga het topic dan ook sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic