Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken over het aanmelden van een toestel voor een reparatie. Ik dacht dit te kunnen doen omdat ik maandelijks netjes €10,50 betaal voor een verzekering.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik echter te horen, dat deze verzekering alleen was in te zetten voor het toestel wat (ja let op!) in 2012 aangevraagd was bij een abonnement. En kom er dus zojuist achter dat ik eigenlijk al 6 jaar lang betaal voor een verzekering, waarvan het toestel al deze jaren niet eens meer wordt gebruikt.
Er namelijk van uitgaande, dat iedere keer bij de afsluiting van een nieuw abonnement, met een dus nieuw toestel, waar dus weer een nieuwe rekening aan verbonden zit ook de verzekering waar ik al deze jaren al voor betaal zou gelden voor het toestel wat daadwerkelijk in gebruik is en staat geregistreerd onder het actuele abonnement.
Er dus nu achter komen dat er 6 jaar is betaald voor een verzekering, á 10,50 per maand, omgerekend totaal: €756 heb betaald, voor niks. (Hierbij de 2 jaar op welk toestel de verzekering wel van toepassing was al in mindering gebracht)
In mijn ogen is dit gewoon een slinkse manier van geldklopperij en zéker omdat er bij voorgaande telefonische verleningen/aanpassingen van abonnementen hier nooit op gewezen is. Belachelijk.
Voor nu heb ik de verzekering per direct stopgezet maar ik was benieuwd of ik hier nog enigszins renumeratie voor kan verwachten?