Rosa_vd

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: Abonnement wijzigen

Ik heb een Vodafone Red abonnement en ik wil de belminuten en mb's aanpassen. Zou ik het aantal belminuten en mb's kunnen verkleinen?

Gr,
Rosa
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rosa_vd ,

Als je minder wilt bellen is het mogelijk om deze te verlagen. Let op je betaald en eenmalig bedrag van €50,- om dit aan te passen en je abonnement moet langer dan 6 maanden actief zijn om je abonnement te wijzigen. Je vind ook meer informatie hier over het aanpassen van je abonnement.

Mocht je dit willen en het geval zijn kun je contact opnemen met de klantenservice via, 1201.

Bekijk in context

15 Reacties 15
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rosa_vd ,

Als je minder wilt bellen is het mogelijk om deze te verlagen. Let op je betaald en eenmalig bedrag van €50,- om dit aan te passen en je abonnement moet langer dan 6 maanden actief zijn om je abonnement te wijzigen. Je vind ook meer informatie hier over het aanpassen van je abonnement.

Mocht je dit willen en het geval zijn kun je contact opnemen met de klantenservice via, 1201.
itguynl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi team,

Is het mogelijk on mijn huidige 2 jarig Red Super SO abonnement (Feb 2014) om te laten zetten naar een nieuw Red Super SO abonnement ivm maximale 4G+ snelheid? M'n huidige abo geeft een maximale snelheid aan van 75 Mbit/s. Wil graag naar maximale snelheid omgezet worden.

Mvg,
Martijn
itguynl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor de volledigheid:
Ik heb een Red Super 1.1 Sim Only abonnement.

Mijn profiel geeft aan: 6GB 75 Mbit
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @itguynl ,

In sommige gevallen is het inderdaad mogelijk om je abonnement te wijzigen. Via het Forum kunnen we niet nakijken of het in jouw geval mogelijk is. Je kunt hiervoor het beste gratis bellen met 0800-0200976.
Bart106

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb momenteel een Vodafone Red Essential abonnement dat nog een jaar geldig is. Is het mogelijk om dit abonnement te wijzigen? Ik heb namelijk geen internet meer nodig. Aan sms en belminuten heb ik genoeg.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Bart106

Het is vaak mogelijk om het abonnement te migreren naar een ander abonnement. Zover ik weet wordt dit ook per situatie bekeken. Om het Abonnement te migreren dien je contact op te nemen met de klantenservice of langs de winkel te gaan.

Laat het me even weten of het gelukt is.

Groetjes

stevied86

wiel16

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vrouw heeft een smart 500 abonnement en dit loopt nog tot Mei 2016, nu wil ze meer gaan bellen kan zij meer belminuten bijkopen of wat haar voorkeur is wijzigen naar een RED abonnement met onbeperkt bellen/sms?


Anonymous
Niet van toepassing
Hey @wiel16

Zeker is dit mogelijk. Hiervoor dien je contact op te nemen met de klantenservice afdeling migratie. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je op welke manieren je contact op kunt nemen. Hou er wel rekening mee dat alle kortingen die er al waren vervallen.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
jong

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi jammer niets werkt daar bij Vodafone, ik wil van Red-3c naar Red3 Super c ben nu al bezig zins 26-03-2016
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas kunnen wij je vanuit hier niet helpen met een verlenging
Dit gaat echt via de klantenservice 😞
jong

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
werkt ook niet zijn al 6 weken van het kasje naar de muur gestuurd.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
jong , jammer om te horen dat het niet lukt om het abonnement te wijzigen.

Zoals Steven- al aangaf kunnen we je hier via het forum helaas niet bij helpen en moet ik je vragen om hierover contact op te nemen met onze Klantenservice.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
jong, ik ben erg benieuwd. Heb je nog contact gehad met de klantenservice?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we het topic sluiten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic