Hi Allesandro, er zijn misschien mogelijkheden ja. Als je via software iets op geheugen wist (bv op je harde schijf, SD kaart, telefoon, etc) dan wordt het meestal niet direct verwijderd. Het is niet zo dat je computer elke 0 of 1 aan data op die schijf weer op 0 zet en de foto zo écht verwijderd. Wat je besturingssysteem meestal doet is simpwelweg aangeven dat de ruimte waar die foto staat overschreven mag worden door iets anders. In de praktijk betekent dat dus dat een foto pas echt helemaal weg is zodra er iets anders overheen geschreven is.
De belangrijkste tip die ik je kan geven is dan ook: stop onmiddellijk met het gebruiken van je telefoon. Elke keer dat je je telefoon gebruikt loop je het risico dat er iets over je foto's heen geschreven wordt.Je kunt proberen ze te herstellen met een recovery programma. Ik heb het persoonlijk nog nooit hoeven doen, dus een specifiek programma kan ik je niet aanraden helaas. Misschien dat een andere gebruiker je wel tips geven. Ik heb daarom je topictitel iets specifieker gemaakt, hopelijk heeft er iemand ervaring!