Missterious

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Verwarrende status order, mogelijke oplichting via Facebook

Ik heb vanochtend via de Messenger Facebook Vodafone Nederland contact gehad omdat ik gisteren verlengd heb, maar nog geen bevestiging heb gehad en de orderstatus blijft hangen op “Ontvangen en in behandeling”. Een medewerker vertelde mij dat mijn order niet goed was binnengekomen. Daarna werd mij aangeboden dat de medewerker mijn order zou annuleren een code naar mijn mailadres zou sturen zodat ik op een andere website opnieuw kon bestellen. Dat vond ik allemaal een beetje vaag en verdacht dus ik heb zojuist ook telefonisch contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat er niets mis was met mijn order en dat het wat langer kon duren (48 uur) voordat ik de bevestiging krijg.
 

Ik snap er nu dus helemaal niets meer van. Zie bijgevoegde screenshots. Kan iemand mij hier uitleggen wat er aan de hand is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Missterious
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Oh, dit is niet helemaal goed gegaan. Ik heb hier inmiddels al een nieuw topic op de juiste plaats geopend. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Missterious
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Oh, dit is niet helemaal goed gegaan. Ik heb hier inmiddels al een nieuw topic op de juiste plaats geopend. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zal dit topic sluiten @Missterious 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic