Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Simkaart foutmelding, Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een tijd heb ik meermaals foutmeldingen boven in mijn scherm. Als ik me netwerkinstellingen een paar keer reset doet hij het uiteindelijk weer maar na een aantsl geeft hij de melding weer. Het i...

Wanneer gaat mijn Sim Only in? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb begin deze maand een sim only afgesloten bij Vodafone, dit omdat mijn abonnement afloopt en ik deze telefoon kan behouden. Maar ik zie nergens op de app dat ik nu een sim only heb, gaat dit van...

uitgaande oproepen zijn geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik verblijf op het moment in Costa Rica, en nu ineens kan ik niemand meer bellen. Bij mijn oproepinstellingen staan alle blokkeringen uitgeschakeld, maar telkens als ik een oproep begin krijg ik ...

Lisannevp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 11 los kopen Alleen-lezen Onopgelost

Verkopen jullie de iphone 11 los in de winkel

M.Colly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen mobiele data als ik dorp inrij Alleen-lezen Opgelost

Nou heb een interessante… sinds 2 weken ongeveer heb ik geen internet via mobiele data, zowel thuis niet en in mijn dorp niet. Zodra ik heb dorp uitrij heb ik dit wel en verder overal waar ik kom. Rij...

SMS betreft een bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg vandaag SMS van Vodafoon dat ik iets besteld heb, ordernummer 309462071. Ik weet echter van niets.

JackChong door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buitenlandse rechtspersson Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk een Vodafone abonnement af te sluiten op naam van een buitenlandse rechtspersoon?

PHvL door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening betalen met acceptgiro. Alleen-lezen Opgelost

Kan je een rekening ook betalen zonder gebruik van automatische incasso ? Ik krijg namelijk een budgetbeheer en nu moet ik alle automatische incasso's stopzetten. Maar bij Vodafone is dat toch wat moe...

Geen 4g Alleen-lezen Opgelost

Ik heb geen 4g maar kan wel bellen. Wife werkt wel Ook de Vodafone app werkt niet Ik heb alles geprobeerd maar niets lukt

Kosten door Netsmart Alleen-lezen Opgelost

Gisteravond logde ik in op mijn bank en zag dat Vodafone 25 euro teveel had afgeschreven heb toen mijn factuur ingekeken op my vodafone en zag tot mijn grote verbazing en grote schrik dat ik aankopen ...

Cat door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel verbonden met hotspot maar geen internet Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer mijn oude ds te verbinden via het internet maar het internet zelf werkt niet. Ik heb een Xiaomi redmi note 7.

Joaquin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

melding IMS service Alleen-lezen Opgelost

ik heb bellen over wifi weken geleden eenmaal aangezet en nu alweer een tijd uitstaan, modem thuis gereset, maar ik blijf de melding "noodoproepen alleen in gebieden met mobiele dekking " ontvangen ! ...

Mmi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn PUK code Alleen-lezen Opgelost

Ik ben mijn PUK code kwijt maar ik kan niet inloggen op mijn vodafone omdat voorzover ik weet niet van een account bezit, daarnaast kan ik niet in mijn telefoon vanwege PUK-code, Ik kan dus ook niet e...

Slechte internet verbinding in huis Alleen-lezen Opgelost

Mijn vraag is: wij hebben in huis ( een normaal rijtjeshuis) vaak wisselend goede internet verbinding via de Ipad of mobiele telefoon. Het duurt dan lang voor een pagina is geladen. Het Wifi signaal o...

4G VPN werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik kan niet verbinden met mijn VPN server thuis wanneer ik via 4G verbonden ben. Reeds dit topic gevonden en de APN instellingen zoals omschreven ingesteld, maar het lukt nog steeds niet. Zodra...

FMS Melding Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg een SMS van Vodafone: "FMS melding inzake patroon Multicall High Risk". Wat betekent dit?

dé Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Beste, ik heb red together en deel mijn date met nog 3 nummers. verdelen kan niet, ook al wordt dit product wel zo verkocht. Maar dit terzijde. DE APP. Ik heb de app geïnstalleerd, maar de 3 andere nu...

e-sim vodafon çe Alleen-lezen Opgelost

senm372 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

doneren Alleen-lezen Opgelost

Kon ik eindelijk vorige maand weer mb doneren lukt het nu weer niet snap er niets meer van doen ze dat nu express of zo maar wordt er niet goed van.

Wdh door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

5gb gekregen i.p.v. 10gb Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik heb sinds 1 december 2019 een nieuw abonnement afgesloten.Namelijk dit... Red ESSENTIAL 5 GB + 5 GB Onbeperkt € 25,00 ...alleen was dit op black friday toen ik het heb afgesloten 23€...verde...

Pitbul door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen