Maldini

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwarrend sms bericht na overstap Ziggo->Vodafone

Na vandaag overgestapt te zijn naar Vodafone ben ik na 4 uur mijn dubbele data kwijt en kreeg ik het volgende sms bericht:
Omdat je Vodafone en Ziggo combineerde kreeg je non-stop gratis extra?s, zoals Dubbele data. Deze gratis extra?s vervallen nu er geen Ziggo abonnement met Internet en Digitale TV meer op je adres geregistreerd staat. Dus vanaf nu maak je weer gebruik van de databundel die bij je abonnement hoort. En heb je een Smart, Red of Black abonnement, dan vervalt ook de maandelijkse 5 euro korting. Meer weten? Kijk op www.vodafone.nl/gratisextras
Tot zo ver de aantrekkelijke deal! Wij hebben gewoon digitale televisie en internet van Ziggo op ons adres, dus ik begrijp dit bericht niet. Hoe (snel) gaat Vodafone dit herstellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Maldini. we merken inderdaad dat deze sms soms onterecht wordt verstuurd. Bijvoorbeeld na een verlenging of na het activeren van een BloX. Dit is intern aangemeld ;).

Bekijk in context

10 Reacties 10
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Heb je al in Mijn Ziggo en in My Vodafone gecheckt of op beide plekken het juiste woonadres is vermeld?
Maldini
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie. Ja, adresgegevens zijn hetzelfde. Ziggo abonnement staat alleen op een andere naam. Zojuist contact gehad met Vodafone via de chat en de medewerker daar gaf aan dat de sms niet verzonden had moeten worden. De dubbele data en de €5 korting staan nog in het systeem. Hoe lang duurt het voordat Ziggo ons het zenderpakket aanbiedt? Dan weet ik zeker dat alles klopt.
ErwinB65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb eenzelfde sms ontvangen maar er hebben zich geen wijzigingen tav het abonnement van Ziggo voorgedaan. Deze sms heb ik ontvangen nadat ik de Alles in 1 Wereld bundel heb uitgezet. De optie BloX Beperkt Internet heb ik aangezet en als ik kijk bij mijn tegoed heb ik nu 12 GB ipv van de 6 GB van het abonnement zoals overeengekomen na de overstap van Ziggo Mobiel.

Moet ik nu contact opnemen met de supportafdeling of kan ik de sms als niet verzonden beschouwen? En hoe zit het met de extra 4 GB? Heel aardig dat ik dit er nu bij heb gekregen maar ik ga ervan uit dat dit nog gecorrigeerd gaat worden?

Heel verwarrend allemaal als nieuwe klant ????
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou het toch even voor de zekerheid laten controleren. We zijn er op de hoogte van, dat in sommige situäties de sms verstuurd is, terwijl dat niet had mogen gebeuren. Helaas kan ik vanuit hier niet controleren of dit ook voor jou zo is. Mijn excuses voor het ongemak.
Maldini
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend een sms ontvangen dat ik Ziggo en Vodafone combineer en dus voldoe aan de voorwaarden van de actie.
Vanmiddag een mail van Ziggo ontvangen waarin ik word uitgenodigd het extra zenderpakket uit te kiezen.
Alles lijkt dus in orde te zijn en de eerste sms had inderdaad niet verzonden moeten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Maldini. we merken inderdaad dat deze sms soms onterecht wordt verstuurd. Bijvoorbeeld na een verlenging of na het activeren van een BloX. Dit is intern aangemeld ;).
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Maldini,

We zijn een maaandje verder, heb je inmiddels alle Gratis Extra's weer?
Maldini
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, alles is geregeld en staat goed ingesteld.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Maldini,

Ah top! Fijn om te horen 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic