GerardS82

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vervangende prepaid simkaart activeren

Hallo,

Ik probeer een vervangende prepaid simkaart te activeren, heb gebeld met 1200 en via het keuzemenu bij de klantenservice gekomen,  alle vragen beantwoord en de kaart nieuwe kaart zou in 10minuten geactiveerd zijn.

Tot op heden werkt de nieuwe kaart nog niet (ruim 4uur later), is er iets misgegaan of duurt het activeren langer?

Met vriendelijke groet,

Gerard Stahl

 

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @GerardS82 

Normaal gesproken wordt een simkaart binnen 10 minuten geactiveerd. Heb je het toestel ook al eens opnieuw opgestart? 
Mocht het dan nog niet werken, kun je de gegevens in je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 
Ik kijk graag met je mee naar de activatie van de simkaart.

Vermeld even bij het Ziggo klantnummer het Simkaartnummer (begint met 893). 

GerardS82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zonet nog een keer het toestel opnieuw opgestart, nog niet actief.

Ik heb de simkaartnummer aan mijn profiel toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

Gerard Stahl 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk het nummer erbij gepakt. De aanvraag is correct binnen gekomen. Het systeem is er mee bezig om de simkaart te veranderen.
Dit kan helaas tot 48 uur duren. 

Op dit moment is het dan ook afwachten totdat het systeem de aanvraag verwerkt heeft.
Mocht dit niet gebeuren na 48 uur, dan kan ik hiervoor een onderzoek aanmaken voor de technische dienst zodat zij de aanvraag handmatig verwerken. 

GerardS82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, bedankt voor je reactie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan! Hopelijk is de simkaart snel actief @GerardS82.

GerardS82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik moet helaas melden dat de simkaart nog altijd niet geactiveerd is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk even het simkaartnummer er nog eens bij gepakt in het systeem. Doordat de order was vastgelopen, was er niks mogelijk. Inmiddels is de order verwijderd omdat het te lang duurt. Ik heb de simkaart opnieuw proberen te activeren maar krijg hierbij direct een foutmelding.
Ik raad aan om een nieuwe simkaart op te halen in een van onze winkels. Je krijgt de simkaart gelijk mee. Neem wel een geldig ID bewijs mee. Alleen de contactpersoon krijgt de simkaart mee @GerardS82 

GerardS82
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, de vodafone winkeks zijn wel open i.v.m. de coronamaatregelen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt een nieuwe simkaart halen in een van onze winkels. De winkels zijn hiervoor geopend.
Via hier zie je wanneer de winkels in jouw omgeving geopend zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic