JoeyErdogan

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vervangend toestel kosten terwijl ik deze in ontvangst heb genomen

Beste,

Vandaag een rekening ontvangen, welgeteld 97 euro. Mijn abbonement is echter slechts 34,88.
Even gekeken in mijn factuur en daar stond ineens een regel: Extra transportkosten leenset.
In de voorwaarden van de vervangend toestel service staat echter dat ik deze alleen hoef te betalen als ik deze niet in ontvangst neem. Deze heb ik echter wel in ontvangst genomen.

Even later bedracht ik mij weer het volgende:
Tijdens mijn contact met DynaLogic hadden zij een fout gemaakt aan hun kant. Ze vertelde mij namelijk dat ik de afspraak per mail zou krijgen ter bevestiging. Na 1 uur was dit echter nog niet gebeurt dus ik had weer gebeld. wat de telefoniste mij vertelde "Ik zie dat de afspraak inderdaad niet goed is doorgekomen, wij zullen deze nog een keer maken". Hierna heb ik het mailtje wel ontvangen zie:

Hierbij bevestigen we je afspraak met de koerier. Je leentelefoon wordt op dinsdag 13 augustus 2013 tussen 8:00 en 11:00 uur met referentienummer iRMAVODA11149832 afgeleverd op onderstaand adres:

Dhr J. Erdogan
xxxxx 0
9999 ZZ XXXXXX

etc...

Toen de koerier aan de deur kwam had deze ineens TWEE leentoestellen bij zich en ik gaf aan dat dit niet correct was. Hij gebeld met zijn baas (of wie dan ook iemand die de leiding daar heeft) en hij vertelde mij dat dit inderdaad fout was. Nou niet dus, ik mag lekker betalen voor een leentoestel die ik niet heb aangevraagd. Wat ik nu dus denk dat er fout is gegaan is dat ze bij het maken van de nieuwe afspraak (de 2e) de oude niet volledig hebben verwijderd. daarom kwam deze koerier dus met twee leentoestellen aanzetten. Ik vind het echter belachelijk van DynaLogic dat dit allemaal zomaar kan en dat ik hiervoor nu pas een betaling moet verrichten terwijl dit een fout is van DynaLogic. het is immers al 3 maanden geleden dat ik dit leentoestel had.

In de mail staat dat ik een toestel zou ontvangen met referentienummer iRMAVODA11149832 en de betaling die ik moet doen voor het leentoestel hoort bij referentie:

Overige kosten
Extra transportkosten leenset 46,51 2 1 %
13-8-2013 iRMAVODA11149523
Dit zijn twee verschillende referenties, Ik heb alleen een afspraak gehad voor de eerste referentie (uit het mailtje). Gegevens over de 2e referentie (op mijn factuur) heb ik nergens en wist hier zelf niks vanaf.



Heb zojuist al met vodafone gebeld en ze gaan dit onderzoeken, kan ruim 1 tot 2 weken duren.
Dan is dat bedrag dus al van mijn rekening afgeschreven. Lekker is dat.

Heeft iemand hier al eens problemen mee gehad en is dit toen correct opgelost?
Ik heb er namelijk zo mijn twijfels over want DynaLogic zal dit wel niet in het systeem hebben staan, dat ik maar 1 leentoestel heb aangevraagd.

Met vriendelijke groet,
Joey Erdogan



3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey JoeyErdogan,

Ik neem aan dat zij ook terug kunnen zien dat ze 2 leveringen op dezelfde dag hadden waarbij je er 1 niet in ontvangst genomen hebt. Geef ze even om dit voor je op te lossen.
JoeyErdogan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gaat niet echt soepel.
2 weken later nog geen duidelijkheid. Vodafone heeft me terug gebeld en zeggen dat de kosten wel correct zijn, dit hadden ze nagevraagd bij Dynalogic/Dynafix. Dus ik moest het maar even met Dynalogic regelen. Ik dynalogic gebeld en binnen 2 minuten konden zij al zien dat er inderdaad een levering voortijdig geannuleert was. Hiervoor zou ik volgens Dynalogic dus ook geen kosten mogen ontvangen. Vind het een beetje raar dat als vodafone contact legt met Dynalogic ik ze wel moet betalen. Maar als ik contact leg met Dynalogic dat ik ineens in het gelijk wordt gesteld. Wordt ik aan het lijntje gehouden? is het crisis? geld te wijnig ofzo.

A fijn, nu weer afwachten want Dynalogic gaat het nu uitzoeken. Teminste iemand die er iets aan gaat doen en niet het princiepe heeft: "Wat de klant zegt maakt niet uit... onze gegevens zijn toch altijd correct." want dat is wel wat ik op dit moment bij vodafone heb.


Met vriendelijke (frustrerende) groeten,
Joey Erdogan
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Jammer dat het op deze manier moet gaan, Joey:(. Laat het even weten als je meer weet van Dynafix. Ik hoop dat het snel is opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic