yvovandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlening van contract

Ik ben voorstander van Vodafone, al jaren en ik wil ook niet zo maar over stappen, maar nu voel ik me toch erg "genomen" om het maar netjes uit te drukken.
Vorige week ben ik netjes naar de Vodafone winkel gegaan om mijn contract te verlengen.
Na veel wikken en wegen ben ik overstag gegaan en heeft de verkoper mij overgehaald om voor een jaar "sim-only" te verlengen.
eerste 6 maanden een leuke korting, daarna de "gewone" sim-only prijs.

Ik heb expleciet gevraagd of dit DE aanbieding zou zijn .....

Nu krijg per post een hele andere aanbieding en in mijn ogen ook een veel betere!
Fijn dat de klantenservice en de winkel zo heerlijk langs elkaar werken (helaas ook al eerder moeten merken) en in de brief staat dan dat ik (weer) langs de winkel moet gaan voor mijn aanbieding ......
Ik ben blij dat ik maar voor 1 jaar heb verlengd, kan ik volgend jaar tenminste overstappen naar de KPN of zo, want zo ga je niet met klanten die al jaren lid zijn (ca 10 jaar) om, vind ik.

Groeten
Yvo
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Yvo, alleerst welkom op het forum. Ten tweede vind ik het heel vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone. Helaas kan ik geen persoonlijke gegevens aan je vragen zodat ik het voor je nakijken kan. Ik adviseer je eens om contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Mijn collega's helpen je graag om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Een andere vraag van mij aan jou is of je naar de winkel bent terug geweest en de verkopere hebt aangesproken over dit voorval ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic