deef2001

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengen (micro sim benodigd)

Hoi,
 
Mijn abonnement loopt binnenkort af en nu wil ik hem verlengen. Ik had alles ingevoerd en stond op het punt mijn bestelling te bevestigen. Om precies te zijn onderstaand abonnement:
 
Abonnement € 29,50€ 0,00
Sim Only Bel+Sms+Web Altijd 29,50 1 jaar  
Voordeel en aansluitkosten  
+ De eerste 6 maanden 50% korting€ 14,75-€ 0,00
 
Extra's €
 
 
Mijn probleem:
 
Ik kan nergens kiezen dat ik een MICRO-sim nodig heb, Ik heb namelijk een iphone 4s.
Ik kan wel kiezen vcor een NANO-sim, maar dat is (als ik me niet vergis) voor de iphone 5, toch?
 
Wat moet ik doen een te kunnen kiezen voor een MICRO-sim?
 
Bij voorbaat dank,
 
Groet Dave
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Dave, welkom op het Vodafone Forum.

Ik weet niet de reden waarrom je niet kunt kiezen voor een Micro sim kaart maar kies je bij verlengen ook voor een nieuw toestel ?
Het is namelijk zo dat wanneer je kiest voor nieuw toestel waar gebruik wordt gemaakt van een micro simkaart deze meegeleverd wordt bij het toestel.

Ook kun je de huidige simkaart gratis omruilen in de Vodafone winkel voor een micro simkaart. Je gegevens worden omgezet zodat je direct van de sim gebruik kunt maken. Ik adviseer je wel even een ID kaart of paspoort mee te nemen ter verificatie.
deef2001
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie,
 
Nee ik bestel een SIM ONLY, maar zie nergens de optie om voor een microsim te kiezen...
 
Groet Dave
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
deef2001 schreef:
Bedankt voor je reactie,

Nee ik bestel een SIM ONLY, maar zie nergens de optie om voor een microsim te kiezen...

Groet Dave
Dat is vreemd maar geen probleem natuurlijk. Keuze om voor een andere optie te kiezen (Zie eerder bericht) 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic