kaulitzbaby

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probleem alcatel..

hallo...
ik heb gister bij de media markt een alcatel one touch 933d gekocht (simlockvrij) aangezien mijn bb kapot was, maar ik had nog beltegoed erop staan inc. mijn blox (vorige week zaterdag opgewaardeerd). Ik vroeg aan de man die mij hielp bij de media markt of mijn bb kaartje erin kon
en of ik er mee op het internet kon en dat was geen probleem... maar vandaag ben ik er achter gekomen dat ik alleen binnenwifi op het internet kan.. wie o wie kan mij helpen?

xx melissa
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
kaulitzbaby schreef:
hallo...
ik heb gister bij de media markt een alcatel one touch 933d gekocht (simlockvrij) aangezien mijn bb kapot was, maar ik had nog beltegoed erop staan inc. mijn blox (vorige week zaterdag opgewaardeerd). Ik vroeg aan de man die mij hielp bij de media markt of mijn bb kaartje erin kon
en of ik er mee op het internet kon en dat was geen probleem... maar vandaag ben ik er achter gekomen dat ik alleen binnenwifi op het internet kan.. wie o wie kan mij helpen?

xx melissa
Hoi Melissa, welkom op het Vodafone forum. Ik heb een vermoeden dat de instellingen niet goed staan op je toestel. Je kunt deze nakijken en instellen via de Vodafone site. Klik op de link voor meer info: http://voda.fo/ne/8ebxp

Mochten de instellingen goed staan en je kunt niet van internet gebruik maken, adviseer ik je met de telefonische klantenservice contact op te nemen. Mijn collega's zullen aan de hand van je gegevens kijken naar de mogelijkheden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic