w_s_windhorst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlening abonnement niet correct ingegaan.

Mijn vorige mobiel abonnement(smart M plus aftbetaling telefoon) bij Vodafone liep op 24 Juli 2018 af.

Ik heb deze om 9 Juli in de Vodafone winkel in Alphen aan de Rijn verlengd, met het pakket Red Essential 2 jaar. (gegevens verwijderd)

Op mijn profiel staan echter alleen mijn details van mijn vorige abonnement. Hierbij staat ook dat mijn abbonement loopt tot 24 juli, maar dat ik niet mag verlengen. Ik ben telefonisch nog benaderd voor verlenging terwijl ik in de winkel al verlengd had. Deze augustus heb ik alleen maar de hoeveelheid data die bij mijn oude abonnement hoorde. Het lijkt erop dat mijn verlening in de winkel niet correct is verwerkt. Bij de status van de bestelling staat dat hij verzonden, maar niet ontvangen is, en het volgende:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Hoe kan ik mijn nieuwe abonnement correct laten werken, en wat is er precies aaa de hand met mijn bestelling?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi w_s_windhorst
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst zou ik je willen adviseren om je privé gegevens te verwijderen van de Community want iedereen kan deze lezen. Daarnaast is dit een klanten helpt klanten Community en wij kunnen natuurlijk niet in het systeem kijken wat er aan de hand is. Daar moet je echt voor contact opnemen met Vodafone.

Mijn advies is om via een privé bericht via Twitter en/of Facebook te sturen. Webcare afdeling kan dan even kijken wat er aan de hand is en contact met je terug opnemen om te zien wat er aan de hand is.

Op dit moment is er wel een landelijke Vodafone storing dus het kan even duren voor je bericht terug krijgt!
w_s_windhorst
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie.

Ik heb vorige week geprobeerd de klantenservice te bellen, maar het keuzemenu navigeren liep niet echt soepel. Ik heb het niet meer geprobeerd na vorige week vanwege vakantie.

Is het servicenummer de beste manier voor direct contact? Ik zou mogelijk ook weer bij de winkel langs kunnen gaan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Je kan natuurlijk altijd langs een winkel gaan. Die kan ook voor je bekijken wat er aan de hand is.
Soms is het wel wat uitzoek werk, daarom dacht ik dat je er beter aan doet om even een privé berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die kunnen dat helemaal uitzoeken en zullen je dan berichten als ze antwoord hebben.

Wat jij het fijnst vind natuurlijk 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
w_s_windhorst
Maar verwijder nog even je gegevens aub... want die staan nu zomaar op internet!
Onderaan het bericht staan 3 puntjes ... klik daarop en klik dan op bewerk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic