Joey1205

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengingscontract wijzigen

Ik ben ontevreden op antwoord wat ik heb gekregen op mijn vraag. Ze konden mij telefonisch niet helpen en moest even naar de Vodafone winkel gaan.

Mijn vraag was: Ik heb op 05-01-2019 mijn contract verlengd met ingangsdatum 20-04-2019. Dit geld voor beide nummers op mijn naam. Maar mijn situatie is gewijzigd en moet minimaal 3 dagen in de week naar Duitsland en heb ik internet nodig. Daar was de vraag kan mijn verlengcontract gewijzigd worden van Start S naar Start M 150 min en GB voor €9,00 per maand. Ik heb ook al Ziggo namelijk. Maar de medewerker van de winkel moest met het kantoor bellen of dit wel kon maar het kont niet gewijzigd worden. Ik heb geen gebruik gemaakt van de 2 weken opzegtermijn. Maar toen wist ik nog niet dat mijn situatie zou wijzigen.
Vodafone kan toch gewoon mijn verlengcontract van 05-01-2019 Start S stopzetten, vernietigen en een nieuw contract maken voor Start M. Dit was onmogelijk werd er gezegd. Dat vind ik heel vreemd en dit kan natuurlijk altijd.
Daarom ben ik niet tevreden over VODAFONE.

M. Vriendelijke groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Joey1205
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je situatie helemaal en snap dat je het idee hebt dat je gewoon simpel het contract toch kan vernietigen om een nieuw contract aan te gaan. Nee, zo simpel gaat dit jammer genoeg niet want je hebt 14 dagen spijt tijd en dan mag je nog opzeggen, ben je na die 14 dagen dan is het jammer maar heb je een contract afgesloten. Gelukkig is dit bij de wet zo gemaakt en ook niet zoveel mis mee.

Echter, ik snap niet waarom de medewerker van Vodafone zo moeilijk doet. Want deze had je kunnen vertellen dat wanneer je nieuwe contract is ingegaan je gewoon gratis kunt verhogen van contract. Op hun eigen webpagina (je abonnement wijzigen) staat: Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-2266789.

Je houdt dezelfde einddatum van je contract en htet tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement. Op je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien. Na verlengen bijvoorbeeld.

Dus ik snap eigenlijk niet waarom ze je verkeerde informatie hebben gegeven en dat ze je naar een Vodafone winkel hebben laten gaan. Beetje vreemd en wel goed dat je het hier even laat weten. Maar je kan gewoon je abonnement in laten gaan en dan direct bellen om deze te verhogen (op de 2e dag van je NIEUWE abonnement - dus na 20-04-2019). Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen en dat je hiermee wel een tevreden antwoord hebt en dat je wel tevreden bent over mij :wink:

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Joey1205
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je situatie helemaal en snap dat je het idee hebt dat je gewoon simpel het contract toch kan vernietigen om een nieuw contract aan te gaan. Nee, zo simpel gaat dit jammer genoeg niet want je hebt 14 dagen spijt tijd en dan mag je nog opzeggen, ben je na die 14 dagen dan is het jammer maar heb je een contract afgesloten. Gelukkig is dit bij de wet zo gemaakt en ook niet zoveel mis mee.

Echter, ik snap niet waarom de medewerker van Vodafone zo moeilijk doet. Want deze had je kunnen vertellen dat wanneer je nieuwe contract is ingegaan je gewoon gratis kunt verhogen van contract. Op hun eigen webpagina (je abonnement wijzigen) staat: Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-2266789.

Je houdt dezelfde einddatum van je contract en htet tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement. Op je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien. Na verlengen bijvoorbeeld.

Dus ik snap eigenlijk niet waarom ze je verkeerde informatie hebben gegeven en dat ze je naar een Vodafone winkel hebben laten gaan. Beetje vreemd en wel goed dat je het hier even laat weten. Maar je kan gewoon je abonnement in laten gaan en dan direct bellen om deze te verhogen (op de 2e dag van je NIEUWE abonnement - dus na 20-04-2019). Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen en dat je hiermee wel een tevreden antwoord hebt en dat je wel tevreden bent over mij :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is afhankelijk of de order geannuleerd kan worden of dat er een toestel bij in zit, de zichttermijn en wanneer het abonnement ingaat etc.
Zoals Energieboy aangeeft kun je meteen daarna het abonnement ophogen. Het moet dan wel al actief zijn Joey1205
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Joey1205?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic