Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nieuwe P20 lite blijft opstarten Alleen-lezen Opgelost

HalloVandaag mijn nieuwe Huawei P20 lite uitgepakt en in gebruik genomen. Inmiddels in staat om hem uit het raam te gooien want hij blijft maar rebooten - dan verschint scherm om sim pincode in te voe...

EJB door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

[English] Cellular Data Fields in iPhone (iOS 10+) Alleen-lezen Opgelost

​ I travel quite a lot in the Europe zone, and I noticed that my 3G/4G doesn't work when I go abroad. So when I got back to the Netherlands (I live here) I visited the local Vodafone shop and the empl...

karaki door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail zonder dat ik ben gebeld Alleen-lezen Onopgelost

Is dit raar, vanavond een voicemail, zonder dat ik een oproep heb gemist. Tel.nr van voicemail is 0103027407Na enig speurwerk lees ik hier meer van op internet. Het enige wat ik hoorde was een muziekj...

Simkaart Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen,Ik heb een korte vraag.Graag zou ik willen weten of een iPhone 7 simkaart in een iPhone XS past?Heb nu namelijk de 7 en heb net de 10s bestelt vandaar.Ook vraag ik me af aangezien ik van ...

Fenryka door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung account sessie verlopen S9 Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg sinds gisteren 1 oktober om de paar seconden de melding op mijn telefoon dat mijn Samsung account sessie is verlopen. Je voert wachtwoord in maar inloggen lukt ook niet meer. IK wordt knetter...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Weer spam jongen TopicGeplaatst door: amarnath22

Energieboy door Super Expert
  • 10759 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

Sony Xperia xz3 Alleen-lezen Opgelost

Wanneer wordt de Sony Xperia xz3 aangeboden bij een abonnement?

2g netwerk nodig voor alarmsysteem Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Voor ons alarmsysteem hebben wij een 2g netwerk nodig. Ondersteunen jullie prepaid simkaarten deze? Zo ja, hoe lang blijft dit netwerk nog ondersteund?

ckck door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G bij mijn huidige abonnement. Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik vraag over 4gIk heb een samsung j3 uit 2016, deze is volgens https://www.vodafone.nl/van3gnaar4g/ geschikt voor 4g.In 2017 heb ik een abo afgesloten bij vodafone, Ik krijg alleen geen 4G maar...

ErwinV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement omzetten Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw kan haar abonnement verlengen en wil de sim only RED Together nemen? Is het mogelijk om mijn RED Super abonnement om te zetten naar RED Together extra?

Yelnats door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan nog steeds geen account aanmaken voor MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hai..In juli heb ik telefonisch contact gehad met een vriendelijke dame van de klantenservce omdat het maar niet lukte een Vodafone account aan te maken. Ik had toen mijn rekeningen nodig voor declara...

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Let op klant heeft nummer in bericht geplaatstTopicGeplaatst door: Justice010

• 10759 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

New musix Alleen-lezen Onopgelost

Goeie avond, ik had een vraag. Ik kreeg net sms bericht vam vodafone waar in stond dat ik geabonneerd ben op new music. Maar heb daar nog nooit van gehoord. Kunnen jullie me helpen?

Tsjalling door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

health academy sms dienst Alleen-lezen Onopgelost

Ik was op een beurs in belgië op zaterdag 27 september 2018, had mijn telefoon niet in gebruik en lag aan de lader. Toen ik naar mijn telefoon keek, zag ik opeens dat ik was aangemeld voor " health ac...

door Niet van toepassing

Videofun - Health Academy en betaal smsj'es (abonnementen) Alleen-lezen Onopgelost

De laatste tijd komen er steeds meer klachten binnen van mensen die zomaar opeens een abonnement hebben afgesloten, een betaal dienst. Echt, om gek van te worden! Zomaar opeens een abonnement van 5,- ...

• 10759 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Ook hier weer VET gedrukt TopicGeplaatst door: Tsjalling

• 10759 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:En nog een keer vet gedrukt TopicGeplaatst door: Lisa-

• 10759 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Tegen huisregels in grote letters geschrevenTopicGeplaatst door: Lisa-

• 10759 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2616 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen