Hoi
Joey1205 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik begrijp je situatie helemaal en snap dat je het idee hebt dat je gewoon simpel het contract toch kan vernietigen om een nieuw contract aan te gaan. Nee, zo simpel gaat dit jammer genoeg niet want je hebt 14 dagen spijt tijd en dan mag je nog opzeggen, ben je na die 14 dagen dan is het jammer maar heb je een contract afgesloten. Gelukkig is dit bij de wet zo gemaakt en ook niet zoveel mis mee.
Echter, ik snap niet waarom de medewerker van Vodafone zo moeilijk doet. Want deze had je kunnen vertellen dat wanneer je nieuwe contract is ingegaan je gewoon gratis kunt verhogen van contract. Op hun
eigen webpagina (je abonnement wijzigen) staat: Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-2266789.
Je houdt dezelfde einddatum van je contract en htet tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement. Op
je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien. Na verlengen bijvoorbeeld.
Dus ik snap eigenlijk niet waarom ze je verkeerde informatie hebben gegeven en dat ze je naar een Vodafone winkel hebben laten gaan. Beetje vreemd en wel goed dat je het hier even laat weten. Maar je kan gewoon je abonnement in laten gaan en dan direct bellen om deze te verhogen (op de 2e dag van je NIEUWE abonnement - dus na 20-04-2019). Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen en dat je hiermee wel een tevreden antwoord hebt en dat je wel tevreden bent over mij :wink: